Medion Dweilrobot MD 18379 (wit) - Reviews

Bedrijfstijd
80 min
Geluidsniveau
65 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Dweilrobot MD 18379 (wit) op Kieskeurig.nl.

AvdHF64 31-07-2020

Na 1 maand defect.

Geschreven voor: Medion Dweilrobot MD 18379 (wit)

Na 1 maand was de robot defect.
Kosteloos opgestuurd en 'gerepareerd'.
Reparatie hield in dat de machine werd vervangen. (Niet de tank, borstel en andere toebehoren.)
Verder zie mijn eerdere review.
Toevoeging:
De borstel draaide niet, zoals de oude scooba, tegen de rijrichting in. Vlek verwijdering doet hij, mede hierdoor, matig.
Verder maakt hij bij het keren zinloze bewegingen van 4 seconden.
Jammer dat hij niet verbonden is met internet. Software update zou een hoop van de te kort komingen kunnen verhelpen.

Joachim 14-05-2020

Supper machientje

Geschreven voor: Medion Dweilrobot MD 18379 (wit)

Een eenvoudig toestel dat precies te werk gaat op een structurele manier. De robot is ook eenvoudige proper te houden.

Pluspunten

• gaat structureel te werk
  • eenvoudig proper te maken

AvdHF64 26-03-2020

Niet zo slim...

Geschreven voor: Medion Dweilrobot MD 18379 (wit)

Hij is niet zo slim als de meeste je doen geloven.
De op één na kleinste ruimte kost hem een hele tank! (Badkamer 3 x 3,5m met afvoergoot en glazenwand.) Omdat hij maar blijft proberen aan de andere kant, die er niet is, van de afvoergoot te komen.
Hij praat tegen je! Leuk maar als hij in een kamer bezig is met de deur dicht hoor je dat niet. I Knopje om laatste melding te herhalen piept alleen maar bij het indrukken. Je hebt dus geen flauw idee wat het probleem was. Wel 1 lampje voor beide tanken.
Hij is, zoals de meeste nieuwe robots, te hoog om onder het toilet te kunnen.
Vloerreinig is goed. Niet zo goed als oude scooba.
Uiteindelijk was mijn heel oude scooba, 385 geloof ik, handiger en beter in dweilen, kwam onder het toilet, al maakte die heel veel herrie en ging als een amoebe te werk.

Pluspunten

Minpunten

• Hoogte
  • Auto functie werkt slecht