Medion Dweilrobot MD 18379 (wit)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Dweilrobot MD 18379 (wit) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

r**********@g******** 31-05-2023

Elektrische en mechanische problemen

Sinds Nov 2022 heb ik de Medion dweilrobot in gebruik. In het begin doet hij het fantastisch. Na 3 maanden storing dat het waterbakje vol is. Maar die is leeg. Met een plakbandje de sensor afgeplakt zodat er geen verkeerd signaal meer kan komen. Nu werkt het weer. Vandaag mei 2023, breekt het handvat af tijdens oppakken. Het handvat is tevens het slot om hem dicht te klikken. De schroefjes van het handvat zijn zo kort dat het kunststof is afgebroken. Typische ontwikkelfout. Ik ga hem maar aanmelden voor reparatie.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Functioneren
  • Handvat breekt af
  • Dweilt maar een deel van de vloer
  • Sensorproblemen

AvdHF64 31-07-2020

Na 1 maand defect.

Na 1 maand was de robot defect.
Kosteloos opgestuurd en 'gerepareerd'.
Reparatie hield in dat de machine werd vervangen. (Niet de tank, borstel en andere toebehoren.)
Verder zie mijn eerdere review.
Toevoeging:
De borstel draaide niet, zoals de oude scooba, tegen de rijrichting in. Vlek verwijdering doet hij, mede hierdoor, matig.
Verder maakt hij bij het keren zinloze bewegingen van 4 seconden.
Jammer dat hij niet verbonden is met internet. Software update zou een hoop van de te kort komingen kunnen verhelpen.

AvdHF64 26-03-2020

Niet zo slim...

Hij is niet zo slim als de meeste je doen geloven.
De op één na kleinste ruimte kost hem een hele tank! (Badkamer 3 x 3,5m met afvoergoot en glazenwand.) Omdat hij maar blijft proberen aan de andere kant, die er niet is, van de afvoergoot te komen.
Hij praat tegen je! Leuk maar als hij in een kamer bezig is met de deur dicht hoor je dat niet. I Knopje om laatste melding te herhalen piept alleen maar bij het indrukken. Je hebt dus geen flauw idee wat het probleem was. Wel 1 lampje voor beide tanken.
Hij is, zoals de meeste nieuwe robots, te hoog om onder het toilet te kunnen.
Vloerreinig is goed. Niet zo goed als oude scooba.
Uiteindelijk was mijn heel oude scooba, 385 geloof ik, handiger en beter in dweilen, kwam onder het toilet, al maakte die heel veel herrie en ging als een amoebe te werk.

Pluspunten

• Prijs
  • Geluid

Minpunten

• Hoogte
  • Auto functie werkt slecht