iRobot Roomba 620

0,6 liter
iRobot Roomba 615

7,1

Franeker 20-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb hem nu een week of drie en ben heel tevreden. Hij zuigt goed, maakt ook een vleug in het tapijt zodat het er ook weer schoon uitziet en gaat lekker z'n eigen gang. Het enige is dat je na elke lege accu wel het filter en de borstel onderin, moet schoonmaken. Helemaal als hij lange haren opgezogen heeft draait dat er in en die borstel en de filter moet schoon blijven wil hij lekker kunnen doorkarren. Ik zou 'm niet meer kwijtwillen. Omdat hij goed onder en langs meubels schoonmaakt, wat nou net vervelend is met een gewone stofzuiger. Wel goed onderhouden dit ding, dat is belangrijk. Duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niet invullen. Maar hij ziet er degelijk uit.

warps123 03-01-2015 Product jaar of meer in bezit

4,8
De meeste reacties worden geschreven binnen een halfjaar na aanschaf dan zijn de ervaringen nog goed. Wij hebben deze stozuiger nu 2 jaar. Het eerste jaar deed de stofzuiger het prima toen begon de ellende. Al 7x het wieltje vervangen motoren stofopvangbak defect. Machine al 20x uitelkaar gehad omdat stof en haren in de tandwielen lopen. En dan werkt de stofzuiger niet meer. Nu is de tandwiel set defect en wild ik een nieuwe kopen. Kon niet ,stofzuiger moest opgestuurd worden. Na drie weken kreeg ik de stofzuiger terug met een los geleverde borstelgroepset. Moest hem er zelf in zetten. Wat een service. Ze zullen de reparatiestroom wel niet aan kunnen vandaar deze actie.Hoe moeten die mensen het doen die niet handig zijn. O ja dan heb ik het nog niet gehad over de beschadigingen de de robot aan plinten en meubilair maakt.

R_Jansen 18-09-2013 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar weken in het bezit van een Roomba 620. Het schoonmaakresultaat dat verbaast me. Zuigt echt veel vuil op. Ik wilde niet teveel geld uitgeven maar wel een degelijke stofzuigrobot.

Ik heb kinderen en een huisdier en moet daarom regelmatig stofzuigen. Als ik even weg ben dat zet ik de Roomba aan. Als ik thuis kom dan heeft hij mijn keuken en woonkamer schoongemaakt en staat hij op de lader op te laden en kan ik hem boven gebruiken. Bijzonder hoe vol het bakje telkens zit. Echt een aanrader! Kan nu al niet meer zonder.