Tefal Vitacuisine Compact

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Vitacuisine Compact op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan 08-02-2020

jammer maar heb spijt

Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

De stoomkoker vs 4003 is een product van Tefal waar je iets van mag verwachten,maar nee.
Ik heb het apparaat nu 3 weken in huis met veel spijt.
Als je de stoom mandjes wilt gebruiken dan mag je verwachten dat je een mooi product krijgt.
Maar wat gebeurd er,na het stomen staan de stoom mandjes half vol met water (condens water van het mandje of deksel erboven), dus ik heb dan zwemmende aardappelen of een vis die voor de tweede keer zwemt.
Product gewoon waardeloos,en wil je dit apparaat kopen krab je dan maar eerst goed achter je oren. Ik nooit geen tefal meer.

Bep 27-10-2017

Slechte mandjes

Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

Heb het apparaat iets meer dan 2 jaar in gebruik. De plastick mandjes zijn helemaal gescheurd en open gebarsten dus onbruikbaar. Jammer het apparaat was duur genoeg.
Bij navraag bij Tefal zijn deze niet na te bestellen. Zal de volgende keer weer een braun bestellen

Minpunten

• Slechte stoommanden

mariskahallo 26-05-2013
Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

Wij koken al jaren met een stoomkoker. Nog nooit zo ontevreden geweest.

Mist een "on" knop, dus je stelt de tijd in en moet dan afwachten tot het apparaat begint te stomen.
Leuk receptenboekje, maar geen gebruik van gemaakt.
Na een half jaar gebruiken krijgen we continu het signaal dat we moeten bijvullen. Hoeveel dan? Tot het apparaat overstroomt blijkbaar. Ook ontkalken helpt hier niet tegen helaas. Zonde van de prijzige aanschaf. Volgende keer weer een goedkopere (Bestron) of Philips.

E. Takens 20-03-2012
Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

Inmiddels wat meer gebruikt en bevalt goed. Voor mensen die zoutloos moeten eten misschien een uitkomst want de smaak blijft veel beter bewaard dan bij gekookt voedsel uit een pan met water. Wij eten bijvoorbeeld gestoomde aardappels nu zoutloos. Prima apparaat op te korte snoer en stapelbaarheid na, al begint dat laatste iets te wennen.

E. Takens 31-01-2012
Geschreven voor: Tefal Vitacuisine Compact

Het instellen is heel makkelijk en het kookresultaat prima. Je hoeft er voor normaal gebruik niet bij te blijven, tenzij de kooktijd heel erg lang is en water bijgevuld moet worden. Minpunten zijn het korte snoer van zo'n 75 cm en de stapelbaarheid van de delen. Je moet bij het stapelen goed de nummers van de schaaldelen in de gaten houden (rechts op de handvatten)en er ontbreekt een duidelijke rand aan de schaaldelen waardoor je ze makkelijk scheef stapelt.