Russell Hobbs 23560-56 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs 23560-56 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Indesco 12-12-2020

Russell Hobbs digitale steamer

Geschreven voor: Russell Hobbs 23560-56

Het is een handig apparaat en goed voor de lijn, aangezien wij momenteel aan het afvallen zijn, hebben wij deze steamer gekocht. Tevens omdat de revieuws ook best wel goed waren.

Pluspunten

• mooi design
  • voor vlees/vis/groenten en rijst

Minpunten

• nog niet tegengekomen

Miranda 22-04-2020

Fijne stoomkoker! Geen poespas, gewoon stomen!

Geschreven voor: Russell Hobbs 23560-56

Als je nog nooit een stoomkoker hebt gekocht weet je niet goed waar je moet beginnen. Maar deze stoomkoker van Russel Hobbs is een zeer geschikt apparaat om de lekkerste producten in te stomen.
Jezelf even verdiepen in stoomtijden en hoe het rijstbakje werkt, maar daarna is het stomen en gaan!

En gebruik je 'm niet, dan stapel je de bakken van beneden naar boven in elkaar. Dus heel compact op te bergen.

Alles in de vaatwasser en klaar.

Pluspunten

• Werkt eenvoudig en snel
  • zelf kiezen uit 1, 2 of 3 etages
  • compact op te bergen

Minpunten

• Stekker moet in het contact blijven voor de tijd
  • Knopjes voelen eenvoudig aan

Sebe 11-04-2020

degelijke uitvoering

Geschreven voor: Russell Hobbs 23560-56

oude was stuk nu een gekocht van russell hobbs
met extra jaar garantie totaal 3 jaar dus
deze op internet opgezocht en was gelijk leverbaar andere waren goedkoper maar niet zo degelijk wij zochten een stabiel apparaat aangezien dit met electra en stoom te maken heeft