Inventum RK140ZW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum RK140ZW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

r*********@p********* 24-11-2023

Goed maar met bedenkingen

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Mooi apparaat met enkele bedenkingen! De rijst is niet volledig droog en kleeft aan elkaar! Het deksel klapt soms open nog voor de rijst klaar is!!! Het is niet duidelijk hoe het ventiel en het binnendeksel moeten staan! Binnenkuip is makkelijk te reinigen, de binnenzijde/rand niet! Er blijft water/stoom staan en is moeilijk te reinigen! Stoom wordt onvoldoende afgevoerd

Mark Jansen 25-01-2022

Perfecte rijstkoker

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Rijstkoker nodig voor mij astatische vriendin, is er helemaal tevreden mee ook het stomen van zalm en groenten en andere gerechten is heerlijk.

m**************@g******** 15-09-2021

Bakken n plaats van koken

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Uitstekende product. Ik gebruik het voor Braden. Stirfry en het werk snel. Omdat ik nieuw in Nederland ben heb ik dese gekocht wat alles kan doen. Ik ben heel tevrede.

Jay 06-08-2021

Top rijstkoker!

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Mooie rijstkoker en handig in gebruik. Rijst bakt niet aan en plakt niet. Kind kan de was doen... of de rijst koken!

• handig in gebruik
  • Kookt precies lang genoeg
  • Kan ook rijst warm houden

Denisson 18-07-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Wij kunnen geen keuken bedenken zonder, wij vinden de Inventum rijstkoker een ware wonder!

Pluspunten

• Esthetisch
  • Geberuiksvriendelijk
  • Snel

Minpunten

• Ietwat prijzig

Marc 01-12-2020

Super rijstkoker

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Deze rijstkoker van Inventum nu 1 jaar in gebruik en ben er erg tevreden over. Eindelijk een rijstkoker die geen lichtbruine, uitgedroogde korst geeft op de bodem! Alle soorten rijst kun je erin koken. De maatbeker is handig, maar ik doe het zoals mijn oma en moeder het altijd deden: 1 vingerkooitje water boven de rijst ( witte rijst )... Zilvervlies en rode rijst hebben meer water nodig, maar dat is een kwestie van uitproberen. Kortom: super product!
Ook niet onbelangrijk: eenvoudig schoon te maken en het stoomventiel is ook eenvoudig schoon te maken. Em prijs/kwaliteitverhouding is top!

Pluspunten

• Geen korstvorming op de bodem
  • Eenvoudig schoon te maken

Mirjam Kane -Trul 03-03-2019

Snel defect

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Binnen twee jaar twee keer kapot gegaan. De eerste was binnen een jaar kapot. De deksel sloot niet meer. Garantie prima opgelost via Inventum een nieuw product ontvangen. Binnen een jaar is de aan uit knop defect.
Machine maakt prima rijst.

Desiree 24-11-2018

Rijstkoker inventum

Geschreven voor: Inventum RK140ZW

Klep met drukknop in plaats van glazen deksel die stuk kan was de doorslag tot kopen.
Makkelijk te bedienen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Losse onderdelen vaatwasbestendig
  • Automatische warmhoudfunctie