Tristar RK-6126 Rijstkoker - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar RK-6126 Rijstkoker op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S************@g******** 09-02-2024
  • Product gekregen
Geschreven voor: Tristar RK-6126 Rijstkoker

Geen idee of een rijstkoker een handig apparaat is in mijn keuken maar ik heb hem uitgeprobeerd. Met de omschrijving helemaal gevolgd, had ik de eerste keer veel te veel en te natte rijst.
Het maatbekertje zou voor 1 persoon zijn maar daar blijkt maar liefst 120 gram in te kunnen, veel te veel dus. Volgens de omschrijving zou je de pan tot aan het zesde streepje moeten kunnen vullen maar er staan er maar vijf op. Slecht te zien ook die streepjes.
Kortom de omschrijving is niet al te duidelijk. Tweede keer had ik wel betere rijst. Ik gooi er wel kokend water bij want anders duurt het uren voor het kookt. De voordelen van zo'n pan zie ik nog even niet.

bramd1987 22-01-2016
Geschreven voor: Tristar RK-6126 Rijstkoker

Erg fijne rijstkoker voor een goede prijs, gemakkelijk schoon te maken en neemt niet veel ruimte in bezit.

Marit101 02-11-2015
Geschreven voor: Tristar RK-6126 Rijstkoker

Ik heb de Tristar rijstkoker ruim twee weken en ik heb er al heel wat rijst mee gekookt. Het is een heel eenvoudig bedienbare rijstkoker die erg goede en lekkere rijst maakt zonder dat je er zelf omkijken naar hebt.
Wanneer je de beschrijving volgt kan het niet mis gaan!
Het fijne is dat hij ook nog eens niet zo groot is. Hij pas gemakkelijk in mijn kastjes en toch kan je voor een hele familie rijst op tafel zetten.

Ik heb de rijstkoker met zowel snelkookrijst als "verse" rijst geprobeerd en beide een goed resultaat!

Daarnaast is hij ook nog eens gemakkelijk schoon te maken... Ik ben er helemaal weg van! Top apparaat :)

Kim 27-10-2015
Geschreven voor: Tristar RK-6126 Rijstkoker

De rijstkoker heeft een mooi formaat. Het is ook erg makkelijk te bedienen en na het koken houd de pan de rijst vrij lang warm om later nog een keer op te scheppen. En de maat schepjes zijn ook erg handig die je erbij krijg zo kun je bijna nooit te veel rijst koken.

Birgit 23-10-2015
Geschreven voor: Tristar RK-6126 Rijstkoker

Een eenvoudig te bedienen rijstkoker. Hij is niet groot maar groot genoeg voor een gezin. Hij slaat automatisch af zodra de rijst gekookt is en gaat dan over op de warmhoudstand. Er word een maatbeker en omschep lepel bij geleverd waardoor het gebruik nog eenvoudiger is.
De binnenpan is eenvoudig te reiniger.