Texas Instruments TI-30XB MultiView - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Texas Instruments TI-30XB MultiView op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

DdJ 09-11-2017

Mooie, handzame, makkelijk te bedienen rekenmachine

De bediening is makkelijk..Heb de gebruiksaanwijzing niet eens hoeven lezen. Hij doet precies wat je verwacht. Mooie bescherming aanwezig zodat deze in de schooltas niet snel kapot kan. Echt een product waar we zeer tevreden over zijn. Goede prijs kwaliteits verhouding. Een aanrader.

Pluspunten

• Beschermkap
  • Breuken berekening
  • Niet te groot
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

M 08-01-2017

Goede accuduur

Heel handige rekenmachine die je kan gebruiken op school / hogeschool / universiteit/ ...

Kwaliteit is super goed. Mijn broer heeft dit rekenmachine al 7 jaar. En het werkt steeds!! Nooit problemen gehad.

Daarom ik heb dit rekenmachine vorig week online gekocht.

MUST HAVE FOR STUDENTS!!

Pluspunten

• Accuduur
  • Prijs

Minpunten

• Donker scherm

bereza 27-06-2014

Deze rekenmachine heb ik gekocht voor mijn dochter voor haar vervolgopleiding HAVO, hij doet goed en voldoen aan alle eisen (trouwens bij Bruna dezelfde kost €25)

Adnane 20-12-2012

Ik hem pas gekocht voor school en hij is echt geweldig.
Je kan er echt alles mee.
Beste rekenmachine ooit.