Mio Cylo 405

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Mio Cylo 405 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,3

Bert 14-01-2021

Miskoop

Geschreven voor: Mio Cylo 405

Mio maakt niet waar wat wordt beloofd. Na twee jaar zijn plotseling alle kaarten verdwenen en is een update niet mogelijk. Bij koud weer is gebruik dramatisch, herhaaldelijk valt het apparaat uit. Mijn advies: spaar even door voor een wahoo of een garmin!

Pluspunten

• groot scherm

Minpunten

• na 2 jaar niet meer bruikbaar
  • valt bij koud weer uit
  • instabiele verbinding met hartslagmeter

Henri van Bergen 20-01-2019

waardeloze start

Geschreven voor: Mio Cylo 405

Gekozen voor de Mio vanwege het grote gebruiksgemak, volgens de informatie.
In het gebruik valt het vreselijk tegen, vooral het opstarten duurt enorm lang, minimaal 10 minuten en je moet in een open omgeving zijn. Niet teveel bomen en/of gebouwen om je heen. Bewolking is dodelijk voor de GPS-ontvangst, tenminste, bij het starten.
Heb je eenmaal het geluk dat er ontvangst is, dan is het wel een redelijk ding, hoewel de afleesbaarheid niet echt overhoudt. Mijn iphone in een waterdichte hoes is duidelijker en beter hoorbaar.
Een heuse miskoop, erg jammer.

Pluspunten

• nog geen gevonden

Minpunten

• starten duurt enorm lang
  • scherm is minder goed afleesbaar dan gedacht
  • geluid is niet erg duidelijk

Rj 26-06-2017

Traag

Geschreven voor: Mio Cylo 405

Werkt zeer traag.....dus eigenlijk niet te gebruiken.
Na reset naar fabrieks instellingen.gezet gaat het 5 minuten goed en dan weer traag.
En ook vervelend.....
Ook geen reactie van mio site op vragen

Minpunten

• Onbruikbaar