Teasi Core - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Marco 21-06-2017

Miskoop

Direct bij het openen valt het kwetsbare scherm van de Teasi Core op. Het is van dezelfde kwaliteit als de zachte touch-screens van de bestaande Teasi uitvoeringen.

Na het opladen wilde ik het rubberen afdekkapje terug plaatsen maar dat brak meteen af. De koppeling met de Teasi / Tahunna app werkte in eerste instantie maar werd verbroken toen ik de telefoon had opgeborgen in mijn rugzak om daarna ook niet meer te koppelen. Enige remedie is de telefoon in je broekzak maar dan is deze nog kwetsbaarder dan wanneer je de Teasi Core niet zou gebruiken.

De bijbehorende Tahunna App stopt overigens ook regelmatig tijdens de rit. Lastig want indien niet gekoppeld werkt de Teasi Core niet, maar indien wel gekoppeld blijkbaar ook niet...

Tijdens een pause de core van de fiest afgehaald en in de broekzak gestopt naast de telefoon. Bij het weer plaatsen viel het op dat het schermpje veel krassen had veroorzaakt door het wrijven tegen de achterkant van mijn telefoon!

Eigenlijk dus weggegooid geld...

Pluspunten

• Accuduur
  • Formaat
  • Koppeling Tahuna app op smartphone
  • Mogelijkheden in de app

Minpunten

• Kwaliteit scherm / krasgevoeligheid
  • koppeling via bluetooth
  • Stabiliteit app