Garmin Foretrex 401

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin Foretrex 401 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Dennispc2007 06-02-2013
Geschreven voor: Garmin Foretrex 401

Ik heb deze anderhalf jaar geleden aangeschaft en hij bevalt me bijzonder goed.
Pluspunten
Eenvoudig te bedien
In nederlands, engels en andere talen
GPS is zeer nauwkeurig en werkt ongeveer 30 seconden na het aanzetten.
werkt op 2 oplaadbare mini penlites aaa ( plusminus 15 uur)
Goed bestand tegen schokken en vallen. Hij is al een keer op een tegelvloer gevallen.
Onopvallend te gebruiken ( handig bij joggen )
Je kunt er makkelijk mee naar huis navigeren. Dit werkt wel zonder kaarten dus soms zul je om bijv. waterbarrières heen moeten lopen.

Minpunten:
Het bandje had iets langer mogen zijn. Er zit een verlengbandje bij maar dan wordt het weer te lang.
Verder een superkoop!!!

Dennispc2007 27-05-2013

Aanvulling: Met EasyGPS Free dat te vinden is op oa. download.com kun je eenvoudig waypoints via google maps/earth aanmaken en deze naar de fortrex sturen via usb. Dit is erg handig als je te voet of op de fiets bent. Je hoeft alleen maar de richting van het compas te volgen. Je kunt de foretrex zo instellen dat de afstand terugloopt naarmate je de eindbestemming nadert.