Garmin Oregon 750t

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin Oregon 750t op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Annetje R 23-08-2018

Goed apparaat, paar kleine minpuntjes

Geschreven voor: Garmin Oregon 750t

De Oregon 750t heb ik nu een half jaar in bezit en uitgebreid kunnen testen. Gps is heel nauwkeurig, touchscreen werkt goed, heel veel mogelijkheden. Kaarten (waaronder open streetmap en open seamap) is even uitzoeken maar niet echt moeilijk. Ik heb mij het duurste model aan laten praten, dus incl topo-kaart Europa, fotocamera en batterypack. Achteraf had ik mij die paar honderd euro beter kunnen besparen en de Oregon 700 kunnen kopen. De batterypack heeft als voordeel dat je het in het apparaat kunt opladen maar is verder eigenlijk waardeloos. Volledig opladen lukte na 2x al niet meer en binnen een paar uur zijn de batterijen leeg. Koop voor die meerprijs beter een paar eneloop batterijen van 2500 mah en een snellader. Kwaliteit van de fotocamera is niet geweldig, de gemiddelde telefoon maakt betere foto’s.
Ik denk dat je voor de (kale) Oregon 700 meer waar voor je geld hebt, want het toestel zelf is gewoon goed.

Pluspunten

• Gps is super nauwkeurig
  • Mooi helder kleurenscherm, touchscreen
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• Kwaliteit van batterypack is waardeloos
  • Fotocamera is overbodig, foto’s heel matig