Yamaha RX-V2067

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha RX-V2067 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

ronbrax 24-05-2012
Geschreven voor: Yamaha RX-V2067

Ik heb deze receiver nu 1 maand staan, en alles leek goed te gaan, enorm veel opties, te bedienen vanf je ipad enz, maar nu laat het netwerk het afweten, als het apparaat warm word gaat het netwerk aan en uit. Gewoon een connectie die ergens los komt door de warmte denk ik. Dit vind ik echt heel slecht voor een apparaat van die prijs. voor mij is dit al de tweede receiver van Yamaha, en met de eerste had ik problemen met de speakers die gewoon uit bleven. Ook die receiver was niet goed. Voor de volgende receiver ga ik wel op zoek naar een ander merk.

ronbrax 14-09-2012

Ik ben ermee terug gegaan naa correct, het was een plank model dat volgens de verkoper nieuw was, maar toen ik het apparaat op kwam halen na de reparatie bleek dat er niets aan was gedaan en dat bij een vorige reparatie de netwerkkaart was vervangen. Het apparaat was dus al eens gerepareerd. Let wel ik heb gewoon de nieuwprijs betaald. Correct heeft hem omgeruild voor een nieuwe, daar stond ik op, dus het probleem ligt eigenlijk bij correct. Zij hebben mij vals voorgelicht. De nieuwe 2067 werkt perfekt.

exasbartos 16-02-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V2067

Goed geluid, veel mogelijkheden en gelukkig makkelijk te bedienen. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Pollo Hamburger 13-02-2011
Geschreven voor: Yamaha RX-V2067

Na een lange levertijd heb ik de 2067 nu drie dagen in huis. Ik was erg benieuwd hoe de YPAO zou werken, want ik heb een hele moeilijke huiskamer qua akoestiek en dan staan mijn frontluidsprekers (Dynaudio audiance 52 SE) ook nog eens in een stellingkast i.p.v. op een standaard in de ruimte. En ze staan eigenlijk te ver uit elkaar. Ook mijn SW (REL Stampede) staat wat ongelukkig, allemaal ten gevolge van ruimtegebrek. Maar het viel niet tegen: Ik heb nog niet eerder zulke mooie strakke bassen gehad en zo'n mooi hoog, zonder rafels of scherpte. Alleen stemmen vond ik te teruggehouden klinken en piano klonk wat kaal. Gelukkig kan je alle parameters na het inmeten nog met de hand bijstellen en ook per luidspreker, zonder dat de oorspronkelijke meting verloren gaat. Na 1,5 db lift bij 500 hrz voor de front- en centerspeakers was ik helemaal gelukkig. Ik draai veel klassiek, jazz en pop, ook sacd en het genieten is inmiddels begonnen. Over de videokant van de reciever kan ik niets zeggen omdat mijn TV nog geen HDMI aansluiting heeft. Geluid vanaf mijn KPN tv-ontvanger doet het via HDMI wel prima. De verschillende geluidsprogramma's die meegeleverd worden zijn leuk om even mee te spelen, maar in alle gevallen vond ik de 'straight' stand mooier klinken. 'Pure direct' gaat voorbij aan de inregeling en valt voor mij dus helemaal af.
De vormgeving is dik in orde maar de grote draaiknoppen, die er wel goed uitzien, voelen als goedkoop plastic aan als je er aan draait. Over degelijkheid kan ik na drie dagen uiteraard nog niets zeggen. Na mijn vorige reciever (Denon 3805) is dit een vooruitgang op geluid, inregelmogelijkheden, aansluitmogelijkheden en vormgeving.

jab76 30-12-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V2067

Mijn eerste indruk is goed. Deze versterker heeft mijn oude Yamaha RX-V450 vervangen. Hij heeft veel meer en modernere aansluitingsmogelijkheden, die ik overigens lang niet allemaal ga benutten. En hij heeft meer vermogen dan mijn oude receiver. Ook de techniek (DACs) en dergelijke zijn van hogere kwaliteit. En dat kun je goed horen! Mijn front speakers (Kef iQ50) klinken nu stukken beter en dan heb ik nog geen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om te bi-ampen. Ik heb nu het gevoel dat de speakers de beberkende factor zijn, waar dat eerder de versterker was. Ik heb geen luistersessies gedaan om meerdere receivers met elkaar te vergelijken, want ik had al een Yamaha en die beviel me wel. De afstandsbediening is wel erg groot, maar ik gebruik meestal toch een Logitech Harmony.

wirehub 19-12-2010
Geschreven voor: Yamaha RX-V2067

Wilde een vervanger hebben voor mijn Denon AVR-3806. Deze Yamaha RX-V2067 bij meerdere webshops opgezocht en prijzen tot 1100 euro kunnen verlagen.

De receiver is alle opzichten warmer van klank / meer bereik dan de Denon AVR-3806. DLNA werkt super dus kan internet radio en muziek streamen vanaf internet / NAS.

Instellings mogelijkheden, te veel om op te noemen , i.i.g alles met on screen te doen