De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon RCD-N11DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Leo Spoor 29-12-2022

Top receiver in een mini huisje

Geschreven voor: Denon RCD-N11DAB

De De Denon Ceol N11 is een mooie set compleet met luidsprekers,
heef een vol en helder geluid ook met de meegeleverde luidsprekers, het is wel even werk om alles goed te krijgen, de gebruiksaanwijzing is summier en de link naar de on-line versie werkt niet. Zelf maar de manual gezocht. Nu veel meer duidelijkheid, alles wordt met de afstandsbediening ingesteld, de radiozenders kunnen d.m.v. HEOS app ook via de telefoon worden aangepast of ingevoerd, top ! Internet, DAB of FM het maakt niet uit, werkt gewoon goed. Ik heb wel de luidsprekers ver uit elkaar staan, dus extra kabek aangeschaft.
Om kort te gaan het merk was me bekend, had er al een versterker van eerder, Top spul, voor deze set ook maar 1 woord 'geweldig '. Wij hebben hem in de kleur grijs genomen.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening via toetsen op apparaat
  • bediening via afstandsbedineing
  • formaat van de set en toch mooi geluid

Minpunten

• beperkte gebruiksaanwijzing

MrJ 17-05-2019

Springt midden in de nacht aan

Geschreven voor: Denon RCD-N11DAB

Het apparaat is al een paar keer midden in de nacht aangesprongen (vrij hard).
De 'service' organisatie kan met zo'n apparaat en klacht duidelijk niet overweg en realiseren zich niet dat het een grote software component bevat waar ook fouten in kunnen zitten. Samen met wat andere zinloze tips kreeg ik het advies om het dan maar ter reparatie op te sturen. Alsof dat zou helpen!

Daardoor zeker GEEN AANRADER!!!