Pioneer VSX-933

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer VSX-933 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Richard 12-04-2020

Pioneer receiver

Geschreven voor: Pioneer VSX-933

Fijne en makkelijk in te stellen en te bedienen receiver. Bij de eerste ingebruikname van de receiver wordt je door alle instellingen heen geleid en kun je hem direct gebruiken, nog een beetje Finetunen en genieten van het mooie geluid. Ook de App. Is erg gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Makkelijk installeren ook voor leek.
  • Ook netwerk omgeving werkt prettig
  • App. Is ook makkelijk te gebruiken.
  • Erg veel mogelijkheden.

abraham14 02-04-2020
  • Product gekregen

Duidelijk apparaat geweldige sound!

Geschreven voor: Pioneer VSX-933

Eerst een sony gehad een srdh810 ook een goed apparaat en nu een fijne pioneer ook erg fijn.
makkelijke installatie en geweldige sound surround geweldig!

Pluspunten

• Mooi gebouwd
  • goed geluid
  • surround knisperend mooi.

Minpunten

• geen
  • geen

Ruud van Eck 30-03-2020

Geweldig, veel megelijheden.

Geschreven voor: Pioneer VSX-933

M'n oude inmiddels 13 oude receiver van Denon was echt aan vervanging toe, en deze Pioneer VSX-933 leek me wel wat qua prijs/kwaliteit verhouding. Besteld bij kamera Express en de volgende dag al in huis. Aansluiten was niet al te moeilijk, duidelijke beschrijving hielp ook, de streamingopties instellen liep ook gesmeerd. Mooi strakke vormgegeven Receiver met een duidelijke display en OSD. geluid is goed en is per kanaal in te stellen. Aftsandsbediening is makkelijk en overzichtelijk. Dik tevreden met m'n aankoop!.

Minpunten

• geen bluetooth koptelefoon mogelijkheid