Onkyo TX8250B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX8250B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Geart 02-01-2020

Uitstekend geluid, strakke vorm

Geschreven voor: Onkyo TX8250B

Ziet er strak ontworpen uit. Installeren is even een puzzel (voor mij althans). Maar dan heb je ook wel zo'n beetje alle mogelijkheden om geweldig geluid te krijgen van CD's, MP3's, radio, TV etc.
Ik hoor nu pas de kwalitet van boxen die ik al jaren geleden heb gebouwd!

Pluspunten

• Geluid
  • Veel opties
  • Vormgeving
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niet ontdekt

Peter 03-12-2019

Fantastiche receiver!

Geschreven voor: Onkyo TX8250B

Lang gezocht naar een receiver voor een redelijke prijs, mogelijkheden en kwaliteit. Dat is gelukt met de Onkyo TX-8250.
De bluetooth werkt goed, alleen valt hij af en toe eventjes uit, maar dat kan ook aan mijn mobieltje liggen. De DAB+ radio werkt perfect, maar een goede antenne met versterker is noodzakelijk. ( gekocht bij Radio Piet te Arnhem).
Het geluid is veel beter dan mijn eerdere Yamaha receiver van 15 jaar oud.
Wat ook fijn is de verbinding luidsprekers met de TV, zodat een soundbar niet meer nodig is.
Pluspunt is ook een Phono-aansluiting.
Ik heb het apparaat nu een paar maanden en ben er erg tevreden over, want het apparaat is ook nog betaalbaar. (bij Kamera Express gekocht!)

Pluspunten

• vele mogelijkheden voor audio-weergave
  • Phono-aansluiting
  • goedeprijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• geen

Taco 21-12-2018

Eindelijk weer bij de tijd

Geschreven voor: Onkyo TX8250B

Omdat wij nog een "ouderwets" bose acoustimas speakersysteem in huis hebben was ik op zoek naar een 2.1 versterker. Daar zijn er nog maar weinig van. Daarnaast wilde ik kunnen streamen naar de speaker (bluetooth) en digitale audio, een fatsoenlijke aansluiting tussen TV en radio enz. enz. Dit systeem heeft alles ! Zowel via de wifi als bedraad aangesloten, dus als Ziggo meewerkt mogen er geen problemen meer zijn met de ontvangst. Nu nog een DAB+ antenne buiten neerzetten (wel een beetje old-school).
De app is geweldig. Zodra je in hetzelfde wifi-netwerk zit als de versterker werkt het. Ik zou zelfs zeggen dat de app overzichtelijker is dan de radio zelf. Aanrader dus, installeren die app.

Pluspunten

• app
  • heeft werkelijk alle aansluitingen
  • 2.1 speaker aansluiting
  • redelijk eenvoudige aansluiting

Minpunten

• dab+ antenne erg minimaal

Rob V 15-03-2018

De Onkyo TX-8250 is een topper.

Geschreven voor: Onkyo TX8250B

Jaren een goede Denon 2 kanaals tuner versterker gehad. Echter met weinig mogelijkheden voor deze tijd.
Deze TX 8250 is heel krachtig en communiceert geweldig met alle Apple Divices in huis. Hij verdient het om wel goede speakers aan te sturen. Streamen van muziek is een lust. WiFi of kabel, het maakt allemaal niet uit. Ook gekoppeld aan de TV, helemaal top met twee speakers plus een actieve subwoofer. De octopus van een machine. Met duidelijke NL handleiding.

Pluspunten

• Veelzijdig apparaat.
  • Dat zo veel mogelijk is met het apparaat.

Minpunten

• Helaas niet de maat van een lucifers doosje.
  • Meer luister uurtjes.