Onkyo TX-RZ720

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-RZ720 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mengde 11-09-2017

Zuiverheid van geluid van Onkyo

Geschreven voor: Onkyo TX-RZ720

Perfect Onkyo geluid, heel zuiver en direct, prachtig beeld maar bij mijn drie Piega en twee Xanadu speakers klonk de klassieke muziek net wat sprankelijker.

Pluspunten

• Zuiverheid van het geluid
  • Beter tv beeld
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Installatie moeilijk voor mij (70)
  • Handleiding niet in het Nederlands
  • Geluid net niet als de 810

mengde 17-04-2018

Het geluid is nog mooier dan de 810: dank zij een tip van een medewerker van Cool Blue kwam ik erachter dat in de configuratie ik de independentie op 6 ohm had staan i.p.v. 4 ohm. Super geluid en hulde aan coolblue.

Paul 10-09-2017

Goed beeld en geluid

Geschreven voor: Onkyo TX-RZ720

Na enkele jaren werd het tijd mijn Onkyo TX-SR608 te vervangen zodat ik op een later tijdstip ook kon genieten van 4K beelden.

Deze Onkyo heeft alle functies die je nodig kan hebben, 7.1 geluid, ondersteunt alle audio formaten, optie op Zone 2 aan te maken voor geluid in andere kamer, voldoende aansluit mogelijkheden voor al je apparatuur, Spofity support en alles is te bedienen met een handige app op je telefoon.

Het aansluiten wijst zich vanzelf. De bijgeleverde microfoon stelt alles in aan de hand van de locatuie van je speakers.

Alle aansluitingen kunnen handig hernoemd worden zodat je weet welk apparaat aangesloten zit op welke poort, aangezien de app deze benamingen meeneemt hoef je nooit meer te zoeken naar het juiste kanaal.

Geluid van de 720 is subliem, en het beeld wat doorkomt is scherp.

Pluspunten

• Voldoende aansluitingen
  • Ondersteund 4K met HDR
  • Spotify Support
  • Handige App voor aansturen reciever
  • Makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• Vrij groot, past dus niet in alle meubels