Denon AVR-X2400H - Reviews

Aantal kanalen
7.2
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
HDMI in

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leon Timmer 24-11-2017

Prachtig vol geluid, bevalt erg goed

Ik ben nu een half jaar in bezit van deze Denon HEOS receiver. Het geluid is erg goed, ook is het ideaal dat je alle apparaten op deze receiver kan aansluiten ( o.a. via HDMI) om vervolgens 1 HDMI kabel aan je TV te koppelen en voilà! HEOS werkt ook erg goed, ideaal om je eigen muziek, maar ook online diensten (zoals spotify, soundcloud, tunein) mee te koppelen onder 1 account

Pluspunten

• Geluid, erg goed
  • HEOS
  • 4K throughput
  • Bluetooth

Minpunten

• Nog niet ondekt

Pieter 24-11-2017

Geavanceerd én eenvoudig in gebruik

Voor mijn thuisbioscoop staat sinds enige tijd de Denon AVR-X2400H centraal als nieuw knooppunt tussen alle apparatuur. Het zo configureren was verrassend eenvoudig en ook de audioafstelling is zo gedaan met de bijgeleverde microfoon.

De intergratie met HEOS music en diensten als Spotify werkt vlekkeloos. En de bediening is duidelijk via zowel de schermweergave als het LCD paneel.

Enig nadeel is dat de AVR zelf geen 4K gebruikt voor weergave en overlays, waardoor het niet mogelijk menu’s weer te geven over 4K bronnen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Eenvoudige installatie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ondersteuning de laatste standaarden
  • Twee HDMI uitgangen

Minpunten

• Geen 4K overlay

Schalkie53 07-09-2017

Net in gebruik genomen, maar nu al onder de indruk.

Na 5 jaar een Denon 1713 te hebben gebruikt, nu de bezitter van de X2400H. De 1713 is qua muziek toch een zwakkere broeder. De 2400 laat mijn trouwe BNS SC2 weer voluit knallen. Surroundgeluid klinkt ook erg goed. Er zijn zoveel mogelijkheden dat er nog veel valt te ontdekken. Heb hem gekocht bij Foka die hem snel leverde en ook nog eens met een prima korting!

Pluspunten

• Muziekweergave
  • Razend heldere surround

Minpunten

• Moet ik nog ontdekken?