Onkyo TX-8270 - Reviews

Kleuren
zilver
Type/soort
AV-receiver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo TX-8270 op Kieskeurig.nl.

Jan 30-04-2018

Mooie set; goed geluid; digitalisering/wifi werkt "alright"

Geschreven voor: Onkyo TX-8270

Ik ben erg fan van ChromeCast en van stereo-geluid, en dan heb je eigenlijk maar een aantal mogelijkheden. Onkyo heeft het meeste vermogen.
De versterker werkt erg, tevreden over de mogelijkheden. Ik heb ze aangesloten op Magnat Quantum 757; en dat werkt perfect samen. Ook de installatie, internet connection, samenwerking met tv (auto aan/uit etc) werkt goed.

Minpunt is dat er doordat er niet echt updates voor de software worden gegeven door Onkyo, de versterker toch nog wel eens vastloopt met ChromeCast, of Spotify Connect. Blijft connecten op zo'n moment. Ik heb geleerd een beetje rustig met hem om te gaan, niet te veel eisen, qua met verschillende mensen muziek via spotify via verschillende telefoons opzetten.

Leuk is bijvoorbeeld ook dat hij via chromecast tegelijk muziek kan spelen met andere chromecast devices, dat werkt de meeste keren wel, maar het zou wel fijner zijn als hij in dit soort dingen wat degelijker zou zijn. De andere chromecast devices van Google hebben hier geen last van.

Pluspunten

• Goed geluid; top stereo
  • Goede interfacing met tv
  • De mogelijkheden met ChromeCast & Spotify

Minpunten

• ChromeCast & Spotify werken niet stabiel

rein meurs 06-10-2017

mooie vormgeving

Geschreven voor: Onkyo TX-8270

de Onkyo TX-8270 is een prima receiver,makkelijk te installeren,en een geweldig stereo geluid,dit in combinatie met Wharfedale Valdus 500 boxen

Pluspunten

• mooi stereo geluid
  • makkelijk te installeren

Piem 07-09-2017

Matig geluid

Geschreven voor: Onkyo TX-8270

Na 3 weken wachten eindelijk de TX-8270 binnen gekregen en meteen aangesloten.
Via de HDMI alles aangesloten, maar uiteindelijk toch gekozen om toch niet alles via de TX-8270 te laten lopen.
Het geluid was voor mij echt onvoldoende. Vergeleken met mijn oude Yamaha is het veel vlakker en minder warm. Toch maar teruggebracht en een Yamaha R-N402D besteld.
Kijken of deze wel voldoet.

Jacco 22-11-2017

Wat is het resultaat van je vergelijking. Sta ook te twijfelen tussen een Yamaha of deze Onkyo dus ben erg benieuwd.