Onkyo NS-6130

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo NS-6130 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Gertjan 30-12-2018

Makkelijke bediening vanaf app

Geschreven voor: Onkyo NS-6130

Gekocht om weer wat "eigen" muziek te kunnen afspelen in de woonkamer. Anno 2018 staan onze CD's niet meer in de huiskamer... Is een welkome aanvulling op bestaande oude stereo installatie.
(ik heb nu veel Cd's op een NAS gezet en zijn via app benaderbaar)

Bij Correct gekocht als aanbieding voor nog geen 200 euro. Helaas alleen zilveren uitvoering :-(

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • bediening

Minpunten

• klein scherm
  • eigelijk alleen te bedienen met app

Michael 16-11-2017

FANTASTISCH!

Geschreven voor: Onkyo NS-6130

Ik heb dit product gekocht, omdat ik op zoek was naar een apparaat die mijn muziek via Spotify hoogwaardig afspeelt. Niets is minder waar. Hij doet zijn werk uitstekend de muziek was via mijn oude medium dof en onscherp. Het is nu vol, diep en scherp. Elk instrument van triangel tot basgitaar is duidelijk en wordt prachtig te gehore gebracht. Echt een aanrader voor elke muziekliefhebber! Echt een aanvulling voor mijn Onkyo collectie!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Instalatie