Pioneer NC-50DAB-B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer NC-50DAB-B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Stefan 17-02-2021

Veel mogelijkheden, maar sommigen werken niet goed

Geschreven voor: Pioneer NC-50DAB-B

De Pioneer NC-50DAB-B heeft veel functies en sommige werken goed, maar sommige werken niet goed. Er zijn bijvoorbeeld 3 manieren om naar de radio te luisteren en die werken alle 3 niet goed. FM werkt met een kamerantenne niet, DAB heb ik geprobeerd met een actieve antenne en dan heb je maar een klein aantal zenders. Internet radio heeft wel een lange lijst met zenders, maar bijvoorbeeld NPO Radio 1 en Radio 538 kan je niet ontvangen.
Spotify Connect en Bluetooth werken wel, maar het duurt heel lang voordat de verbinding er is en dat is erg irritant.
Er is een ingebouwde Chromecast maar die werkt niet goed, AirPlay ook niet.
De CD speler en de Phone ingang werken wel goed.
De geluidskwaliteit is wel heel goed.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Veel functies
  • Phono ingang

Minpunten

• Internet Radio werkt niet goed
  • DAB werkt niet goed
  • FM: werkt niet met gewone kamerantenne
  • Spotify Connect duurt lang om te verbinden
  • De app is ECHT WAARDELOOS!

Kees Kaakie 02-09-2017

Mooie netwerkspeler

Geschreven voor: Pioneer NC-50DAB-B

Heb hem een dag en bevalt prima. De instructies bijna niet nodig gehad.
Geeft ook een vol geluid met een goede lage bas weergave. Ik gebruik een oude bose set bestaande uit een woofer en 2 halve melkpakjes en geven een beter geluid als dat van mijn oude philips netwerkplayer. Hem mijn oude Pioneer platenspeler er op aan gesloten en de klanken zijn heerlijk helder. Het enigste jammere vind ik dat ik niet mijn bluetooth koptelefoon er niet op aan kan sluiten, dat lukt wel met een boomboom 55 van marmitek.
Ook mooi zijn al de stream mogelijkheden, mits je lid bent, ik nog niet maar gebruik van tunein gaat perfect. Streamen vanaf mijn ipad gaat ook goed zowel van mijn muziek en via spotify en dat gaat via airplay.
Youtube streamen vanaf ipad gaat maar dan loopt alleen het geluid achter ten op zichte van het beeld op de ipad.
Ook kan je muziek afspelen vanaf een sticky of een harde schijf, nog niet gedaan maar dat zal geen problemen geven.
Ik heb hem gekocht bij Radio Correct, top zaakje, jammer dat ze niet te voorschijn komen bij de laagste prijswinkels want ze zijn op dit moment de goedkoopste.

Pluspunten

• Cd speler
  • Veel streammogelijkheden
  • Goed helder geluid
  • Platenspeleraansluiting

Minpunten

• Geen bluetooth koptelefoon mogelijk