Pioneer NC-50DAB-B - Reviews

Kleuren
zwart
Type/soort
AV-receiver

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Kees Kaakie 02-09-2017

Mooie netwerkspeler

Heb hem een dag en bevalt prima. De instructies bijna niet nodig gehad.
Geeft ook een vol geluid met een goede lage bas weergave. Ik gebruik een oude bose set bestaande uit een woofer en 2 halve melkpakjes en geven een beter geluid als dat van mijn oude philips netwerkplayer. Hem mijn oude Pioneer platenspeler er op aan gesloten en de klanken zijn heerlijk helder. Het enigste jammere vind ik dat ik niet mijn bluetooth koptelefoon er niet op aan kan sluiten, dat lukt wel met een boomboom 55 van marmitek.
Ook mooi zijn al de stream mogelijkheden, mits je lid bent, ik nog niet maar gebruik van tunein gaat perfect. Streamen vanaf mijn ipad gaat ook goed zowel van mijn muziek en via spotify en dat gaat via airplay.
Youtube streamen vanaf ipad gaat maar dan loopt alleen het geluid achter ten op zichte van het beeld op de ipad.
Ook kan je muziek afspelen vanaf een sticky of een harde schijf, nog niet gedaan maar dat zal geen problemen geven.
Ik heb hem gekocht bij Radio Correct, top zaakje, jammer dat ze niet te voorschijn komen bij de laagste prijswinkels want ze zijn op dit moment de goedkoopste.

Pluspunten

• Cd speler
  • Veel streammogelijkheden
  • Goed helder geluid
  • Platenspeleraansluiting

Minpunten

• Geen bluetooth koptelefoon mogelijk