Pioneer SX-N30DAB-K

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Pioneer SX-N30DAB-K op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Freerk 28-11-2017

Weer terug naar "basic en simpel" stereo.

Geschreven voor: Pioneer SX-N30DAB-K

Na jaren een AV receiver gehad te hebben (7.1, DTS, enz.), weer "terug" naar een simpele stereo receiver. Reden is dat we de 8 speakers een beetje zat waren (nemen veel ruimte in), steeds minder films keken via mediaplayer en bij het luisteren naar radio (stereo) niet alle speakers 'werkte' bij stereo.
Nu weer een up-to-date receiver met DAB+, uit alle (overgebleven) 4 speakers horen we lekker het geluid en alles met een app'je te bedienen. Net aangeschaft, dus nog geen ervaring over levensduur, maar geluid is prima, weer lekkere, robuuste, "analoge knoppen voor bass, treble en link/rechts regeling.
Was al een tijdje op zoek naar dit type. Uiteindelijk gekocht bij Foka in Rotterdam tijdens Black Friday dagen. Super tevreden!

Pluspunten

• 2 x 85 watt vermogen
  • DAB+
  • Met app te bedienen
  • Internet radio mogelijk
  • Streamen vanaf NAS mogelijk

Minpunten

• Bij afspelen van NAS beperkte displayregel