Denon AVR-X6300H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-X6300H op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AJB 06-08-2017

Geweldige 11.2 versterker

Geschreven voor: Denon AVR-X6300H

Na jaren te hebben genoten van de 3808A, was het tijd voor wat anders. Via Doublepoint nu de X6300h besteld,geinstalleerd met de BD 3317 in de 10.2 Auro 3D opstelling. Wat een beest. Perfect. Instellen een fluitje van een cent. Kan weer even vooruit. Een aanrader!!!

Pluspunten

• Geweldige 11.2 versterker

Ronnieboy58 05-02-2017

Topreceiver!

Geschreven voor: Denon AVR-X6300H

Ik ben een Denon liefhebber, dat moet gezegd worden. Voor deze receiver had ik de AVR-X5200 en daarvoor de AVR-X3313. Maar deze AVR-X6300 is toch wel even iets anders! Maar liefs 11 versterkers huizen er in deze receiver, dat wil dus zeggen dat als je voor echte surround wil gaan, bijv. 11.2, dat je dan geen extra eindversterkers nodig hebt.
En wat een geluid! Nu ook met het nieuwe DTS:X surround en natuurlijk Dolby Atmos.
Ook kan Auro 3D middels een upgrade worden toegevoegd (149,00). (Overigens jammer dat dit er niet standaard al op zit, want wat maakt die 150 nog uit als je voor deze receiver gaat.)
Je wordt van alle kanten bestookt met helder (HiRes) geluid en twee apart regelbare subwooferuitgangen. Zeer gebruikersvriendelijk. Het instellen is een fluitje van een cent. En uiteraard geschikt voor 4K UHD HDR doorgifte èn upscaling. Wat een geweldige receiver!

Pluspunten

• 11 versterkers aan boord
  • DTS:X èn Dolby Atmos.
  • Prijs

Minpunten

• Waarom niet gelijk Auro 3 erop?