Denon AVR-X4300H - Reviews

Aantal kanalen
11.2
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
HDMI in

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Boogie1963 03-07-2017 Product paar weken in bezit

Denon AVR-X4300H

Dit is een AVR van Denon war van Denon verwacht mag worden. Snelle installatie met de installatie hulp. Speakers ingesteld via audyssey. Er wordt op,8 plaatsen gemeten. Voor mij waren de instellingen daarna goed. Beschikt over de nieuwste technieken, zoals Atmos. En je kunt dezez Denon updaten naar auto 3D. Hiervoor moet je wel betalen. Omdat de rest van mijn installatie zwart is gekozen voor de zwarte uitgave. In zilver ziet deze AVR goed uit. De receiver besteld in Duitsland bij hifisound.De. Op dinsdag besteld, vrijdag in huis. Prijs € 350,00 goedkoper dan in Nederland. Via Denon.de de garantie gratis verlengd met 1 jaar. Via de nieuwe Denon app, kun je de AVR bedienen met je smartphone of tablet. Werkt heel goed. Beschikt over Heos. Heeft 2 WiFi/Bluetooth antennes waar je geen vaste ethernet aansluiting nog hebt. Met heis app stuur je de streamingdiensten aan zoals spotify of Deezer. Geluid getest met The last witchhunter. Het dondert behoorlijk. Zeer goede performance tijdens de Stormachtige vliegtuig scene. Kortom een verademing ten opzichte van mijn vorige Pioneer.

Pluspunten

• Hoogwaardige performance
  • Eenvoudige installatie
  • Via Duitsland een zeer goede prijs.
  • Bedieningscomfort

Minpunten

• Langzame reactie op commando's