Marantz SR5011

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz SR5011 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Michel van Outersterp 24-09-2017

Prachtige receiver voor de veeleisende geluidsliefhebber!

Geschreven voor: Marantz SR5011

Heb deze Marantz nog geen 2 weken in huis en moet hem nog nader aan de tand voelen, maar mijn ervaring is dat het geweldig goed klinkende apparaten zijn met heel veel mogelijkheden en voor een scherpe prijs.
Installatie is een eitje met de handige installatiewizard en door de mooie Audyssey MultEQ XT technologie zo gebeurd en goed afgesteld.
Kan nu ook mijn receiver met mijn Ipad bedienen met de handige remote app.
Vooral het scrollen door mijn harde schijf die ik eraan heb gehangen, gaat veel makkelijker als met de afstandsbediening.
Heb deze weer bij Foka besteld en hij werd weer keurig de volgende dag afgeleverd.
Ben er heel blij mee.

Pluspunten

• geluid
  • beeld
  • scherpe prijs
  • installatie

Minpunten

• nog niet gezien

Harrold 30-04-2017

Geweldige bioscoop ervaring thuis!

Geschreven voor: Marantz SR5011

Nadat de eerste Marantz het had begeven is dit een uitstekende opvolger. De Marantz laat zich eenvoudig bedienen en het inregelen makkelijk door het stappenplan welke te volgen is op de tv.

Het bioscoopgeluid is absoluut beter dan mijn vorige versie (sr5005). Tevens is het luisteren naar muziek in stereo, zeker niet de mindere van een goede stereo versterker.
Internet radio via wifi is een nieuwe ervaring voor ons (geen ruis meer). De ingangen zijn te hernoemen zodat je eigen benaming in beeld komt bij het overschakelen.

Zone 2 was voor ons een must, welke we gebruiken in de keuken, met de app is deze veel eenvoudiger te regelen.

Pluspunten

• heel eenvoudig te bedienen
  • overzichtelijker via tv
  • zone 2 via app eenvoudig te regelen

Minpunten

• na twee weken nog niet gevonden

Jo boreas 22-02-2017

Av receiver sr 5011 van marantz.

Geschreven voor: Marantz SR5011

Ik heb de receiver gekocht en ben er met sprongen op vooruit gegaan.ook met stereo klinkt hij prima en ook voor films klinet hij goed hij is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Mooi geluid.
  • Heel makkelijk in te regelen.
  • Goede Internet verbinding.
  • Veel surround instelingen
  • Ik ben zeer tevreden.

Minpunten

• Geen.