Marantz M-CR511 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Kleuren
wit, zwart

Arno 21-01-2018

Uitstekende geluidskwaliteit, slechte streaming kwaliteit

Ongeveer een jaar geleden deze Marantz icm met een set Dali speakers sensor 1 gekocht. Geluidskwaliteit / prijsverhouding is uitstekend! Helaas doet de slechte streaming een flinke afbreuk op de goede geluidskwaliteit. Het apparaat op drie verschillende adressen met verschillende Access points, dan wel bedraad gebruikt, maar dat maakt geen verschil. Ook loopt het apparaat geregeld vast en is een reset noodzakelijk. Marantz heeft een mooie reputatie, echter daar is aan dit apparaat weinig van terug te vinden. Jammer!

Pluspunten

• Compact formaat
  • Uitstekende geluidskwaliteit
  • Eenvoudig te bedienen

Minpunten

• Traag
  • Slechte streaming
  • Loopt vaak vast

erwin_63 10-02-2017

Alles wat ik nodig heb!

Internetradio, muziek vanaf de computer / via Bluetooth (tablet of mobiel) streamen... enz.

Aansluiten gaan super makkelijk via wifi. App op je mobiel neemt de besturing van een afstandbediening goed over.
Geluid bevalt mij prima. Mooi uitvoering en ook handig om je muziek vanaf je computer af te spelen.
Momenteel gebruik ik een tablet via bluetooth om Spotify af te spelen (heb geen abonnement), tevens ook een app om muziekzenders te streamen, maar dat laatste kan ook prima via internetradio op de reciever. Via een duidelijk menu is daar veel keus te vinden.

Geen minpunten gevonden...

Pluspunten

• design
  • geluidskwaliteit
  • gebruikersgemak
  • prijs/kwaliteit

Sjoerd 27-08-2016

Gebruiksgemak en kwaliteit

Ik ben erg tevreden. Aansluiten en instellen was een makkie. Bediening ook, er zit een goede afstandbediening bij, maar het makkelijkst vind ik de Marantz HiFi Remote app. Wat even wennen is: alles duurt eventjes, vooral opstarten en verbinding maken. Maar dat hoort er denk ik gewoon bij als je een netwerkversteker hebt. Ik gebruik hem voornamelijk voor 2 doelen: internetradio en Spotify. Internetradiostations zijn er in grote overvloed. Spotify Connect is ook echt een makkie. Zorg wel dat je een Premium account hebt. Geluidskwaliteit is ook prima. Gangbare prijs is momenteel 349, dat is hij ook zeker waard maar als je wat geduld hebt en moeite doet kun je hem voor lagere prijzen vinden. Ik had zelf een buitenkansje via de "dagprijs" van 249 bij HiFiKlubben, en zit dus echt voor een dubbeltje op de eerste rij.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • geluidskwaliteit
  • veelzijdigheid

Minpunten

• traagheid is even wennen