Marantz M-CR611 Melody Media

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz M-CR611 Melody Media op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

a******@g******** 30-12-2021

Doet niet wat het belooft.

Geschreven voor: Marantz M-CR611 Melody Media

Prima geluid, maar functioneert slecht. De klok is niet in staat op tijd te blijven lopen en de Bluetooth-verbinding met een smartphone valt na een tijdje onherroepelijk weg en laat zich dan pas de volgende dag weer herstellen.

Pluspunten

• design
  • ingebouwde cd-speler

Minpunten

• streamen

Zeep 24-08-2018

Genieten

Geschreven voor: Marantz M-CR611 Melody Media

Gisteravond via de website van BCC gekocht en vanmiddag afgeleverd. Mijn oude zeer dure Kenwood installatie kreeg kuren. Omgeruild voor deze goedkope all-in-1 box. De oude boxen waren gelukkig nog goed.
Vandaag aangesloten en dat ging makkelijk en goed. Allereerst via wifi de firmware ge-updated. Daarna de DAB+ kanalen gezocht; ging ook makkelijk en goed.
Nu zit ik te genieten van mijn favoriete CD's. Wat een waanzinnig goede muziekkwaliteit! Dat had ik van deze goedkope kast niet kunnen verwachten. Het lijkt wel of ik midden in de concertzaal zit en er zit echt diepte in het geluid. Als ik mijn ogen dicht doe kan ik aanwijzen waar welk instrument staat. Ik gebruik bi-amp (dus heel dure boxen) en deze Marantz stuurt ze perfect aan.
Gebruik via de afstandsbediening is heel makkelijk.
Een echte aanrader dus. Ik las hier nogal wat slechte beoordelingen en ik kan die absoluut niet plaatsen. Gewoon kopen is mijn advies.
Oh ja .. een heel klein minnetje ... blue-tooth is alleen voor invoer en niet voor uitvoer dus mijn blue-tooth koptelefoon kan niet worden aangesloten.

Pluspunten

• Muziek kwaliteit
  • gemak van bediening

Frank 04-03-2017

Goede receiver met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Marantz M-CR611 Melody Media

Receiver is zeer eenvoudig in te stellen. Ook wifi verbinding gaat vrijwel vanzelf.
Versterker met veel mogelijheden. Spotify werkt zeer goed, Airplay verbinding vertraagt soms iets.
Bediening kan op het apparaat zelf, via bijgeleverde afstandsbediening, via smartphone/I phone of Ipad/tablet.
DAB+ bereik is bij ons niet goed, maar internet radio is zeer goede vervanger hiervan.
Heb deze aangeschaft in combinatie met Dali Zensor 3 Speakers. Is een zeer goede combinatie, mooi geluid en versterker heeft voldoende vermogen.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Veel mogelijkheden

Cees Zwueste 28-10-2016

compact apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Marantz M-CR611 Melody Media

compact apparaat , eenvoudige bediening , veel aansluit mogelijkheden.
genoeg power en tenslotte er worden gelukkig geen luidsprekers bij geleverd zodat je zelf een goede combinatie kunt maken

Pluspunten

• compact apparaat
  • duidelijke uitleg over het apparaat

Minpunten

• geen
  • geen

Ron63 01-04-2016

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Marantz M-CR611 Melody Media

Ik zocht een gebruikersvriendelijk apparaat voor mijn moeder, daardoor makkelijk te bedienen de belangrijkste criteria is, toevallig bij het oriënteren aanschaf NAS in een zaak bij dit apparaat terecht. ( was op dat moment een goede aanbieding)
Het mooie van dit apparaat is, dat je simpel via afstandsbediening of op het front van het apparaat makkelijk de bronnen kunt kiezen, daarnaast kan in ons geval ook bijvoorbeeld door de 'klein' kinderen gekozen worden het apparaat te bedienen via een app op smartphone of tablet (iOS of Android) spotify connect of streamen via Bluetooth, USB. FM, DAB+ & internet radio kan ook voor gekozen worden. CD speler is ook aan boord, dus van alle gemakken voorzien. Display en AB die je bijvoorbeeld mist bij een Sonos of HEOS levert is een welkome meerwaarde, daardoor niet altijd aangewezen hoeft te zijn op tablet of smartphone. Bijvoorbeeld handig voor digibeten of als WIFi wegvalt.
Geluid valt zeker niet tegen. Mijn moeder had nog goede vloerstaande speakers van Mission, deze gecombineerd met CR611 geeft naar mijn mening een beter resultaat dan bijvoorbeeld 2x oud type play 5 van Sonos. ( smaak kwestie)
Het geluid is vol, warm, maar mist een beetje detail en dynamiek.
Het kan natuurlijk niet tippen aan een gedegen Hifi installatie, maar dan zit je in een andere prijsklasse, dus is appels met peren.
De App werkt goed, maar is voor verbetering vatbaar.
Spotify connect werkt prima.
DAB+ heb ik nog niet getest
Je kunt zowel WiFi of ethernet gebruiken voor het thuisnetwerk. Ethernet heeft natuurlijk de voorkeur.

Kortom: Met recht een aanrader