Marantz M-CR611 Melody Media - Reviews

Kleuren
zwart
Digitaal in (optisch)

Cees Zwueste 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

compact apparaat met veel mogelijkheden

compact apparaat , eenvoudige bediening , veel aansluit mogelijkheden.
genoeg power en tenslotte er worden gelukkig geen luidsprekers bij geleverd zodat je zelf een goede combinatie kunt maken

Pluspunten

• compact apparaat
  • duidelijke uitleg over het apparaat

Minpunten

Ron63 01-04-2016 Product paar weken in bezit

Goede prijs kwaliteit

Ik zocht een gebruikersvriendelijk apparaat voor mijn moeder, daardoor makkelijk te bedienen de belangrijkste criteria is, toevallig bij het oriënteren aanschaf NAS in een zaak bij dit apparaat terecht. ( was op dat moment een goede aanbieding)
Het mooie van dit apparaat is, dat je simpel via afstandsbediening of op het front van het apparaat makkelijk de bronnen kunt kiezen, daarnaast kan in ons geval ook bijvoorbeeld door de 'klein' kinderen gekozen worden het apparaat te bedienen via een app op smartphone of tablet (iOS of Android) spotify connect of streamen via Bluetooth, USB. FM, DAB+ & internet radio kan ook voor gekozen worden. CD speler is ook aan boord, dus van alle gemakken voorzien. Display en AB die je bijvoorbeeld mist bij een Sonos of HEOS levert is een welkome meerwaarde, daardoor niet altijd aangewezen hoeft te zijn op tablet of smartphone. Bijvoorbeeld handig voor digibeten of als WIFi wegvalt.
Geluid valt zeker niet tegen. Mijn moeder had nog goede vloerstaande speakers van Mission, deze gecombineerd met CR611 geeft naar mijn mening een beter resultaat dan bijvoorbeeld 2x oud type play 5 van Sonos. ( smaak kwestie)
Het geluid is vol, warm, maar mist een beetje detail en dynamiek.
Het kan natuurlijk niet tippen aan een gedegen Hifi installatie, maar dan zit je in een andere prijsklasse, dus is appels met peren.
De App werkt goed, maar is voor verbetering vatbaar.
Spotify connect werkt prima.
DAB+ heb ik nog niet getest
Je kunt zowel WiFi of ethernet gebruiken voor het thuisnetwerk. Ethernet heeft natuurlijk de voorkeur.

Kortom: Met recht een aanrader