Marantz M-CR611 - Reviews

Kleuren
wit, zwart
Digitaal in (optisch)

Marcel En 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Top product met vele mogelijkheden

Zeer goede tuner cd versterker. Met heel veel mogelijkheden. Uitstekend geluid en heel handig en eenvoudig te bedienen door middel van app.

Pluspunten

• Zeer veel opties aanwezig

Minpunten

• Eigenlijk niet

Ferdy 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Voor deze prijs kun je geen beter product krijgen

9,4
Het heeft mijn verwachting overtroffen, de trafo kan inderdaad ook moeilijke luidsprekers aansturen mijn speakers kunnen zakken tot 2 Ohm.Heb er ook een actieve subwoofer op aangesloten. De weergave is gewoon goed en de mogelijkheden zijn legio. Via bluetooth wordt jouw smartphone IOS & ANDROID een perfecte radio, het aantal stations hangt af welke app geïnstalleerd is. Er is ook een internetradio deze heeft als voordeel dat het geluid niet wegvalt als je gaat bellen. De CD speler klinkt net eender als elke andere ingang. Als de CD opname goed is dan is de kwaliteit alleen maar te verbeteren door bijvoorbeeld een A klasse versterker en overige apparatuur maar het prijsverschil is dan enorm. En wordt dan eveneens bepaald door de ruimte waar de installatie wordt beluisterd. Ik raad dit product iedereen aan. Een ding is wel belangrijk lees de handleiding, in ieder geval mag je niet vergeten dat de luidspreker draden 10mm. gestript moeten worden.