Marantz SR8002

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz SR8002 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

balletje 23-03-2009
Geschreven voor: Marantz SR8002

Vorig jaar na lang wikken en wegen de SR7002 gekocht.
Was er zeer tevreden over.

Echter gezien de huidige prijs van de SR8002 begon het weer te kriebelen,
ringkerntrafo,125rms vermogen, verkopert chassis, vergulde uitgangen etc etc.
De topreceiver van marantz binnen het bereik van mijn budget.
Dus vorige week de SR7002 omgeruild voor de SR8002.
Super, geen moment spijt, de SR7002 was al top, maar dit gaat nog even wat verder.

Maarten Struijs 23-02-2009
Geschreven voor: Marantz SR8002

WOW!! Wat een geweldige receiver. Hiervoor had ik de Marantz 7001,maar dit is toch echt een grote stap beter.

Ik heb deze receiver in combinatie met Kef's. Wat een prachtig warm en zuiver geluid.

Ik ben wel een tijd bezig geweest om alles juist in te stellen,maar voor mij is dat geen straf.

Tim van Werven 22-02-2009
Geschreven voor: Marantz SR8002

Ik heb deze receiver in combinatie met Phonar luidsprekers. Deze luidsprekers zijn aangepast door de winkel. Deze kan de receiver ook aanpassen zodat deze voor stereo een nog beter geluid geeft. De luidsprekers zijn goedkoper dan de concurenten en zien er niet indrukwekkend uit, maar verslaat alle concurenten makkelijk. (na een hele middag luisteren naar 15 verschillende luidsprekers)Volgens mij en de goede hifi zaken waar ik naar toe gegaan ben is deze receiver het beste in cinema en stereo. Andere zijn beter in het één of het ander.

Jwamd 08-02-2009
Geschreven voor: Marantz SR8002

Omdat ik vorig jaar geslaagd bent voor mijn vwo examen. Mocht ik dan eindelijk een nieuwe receiver uitzoeken!

Nadat ik mijn oude marantz sr-4600 niet meer genoeg vond. was het tijd voor een nieuwe.

Toch wou ik graag weer een marantz, dus heb ik op internet gezocht, en gezocht, en gezocht. en uiteindelijk bij deze uitgekomen.

Na vele luister sessies ben ik echter voor deze gegaan. En wat een top ding!!!!!

het uiterlijk van de receiver is erg mooi, alleen de lengte en de hoogte verhouding is niet echt top! maar dat maakt de kwaliteit van het geluid en beeld weer helemaal goed!!

Bassen zijn naar mij smaak preies goed, hoge tonen zijn niet te scherp. maar gewoon erg helder. ook de hdmi 1.3 aansluitingen worden volop gebruik! pc is aangesloten, beamer en bluray speler!

Al met al een top receiver.

Dank aan mijn ouders:D

mercedes 2007 17-12-2007
Geschreven voor: Marantz SR8002

pracht reciever met een pracht geluid
hiervoor heb ik de sr7001 gehad .
maar dit gaat toch wel even verder
match met b&w speakers ben ik niet weg van
daarom wil ik de kef erbij aanschaffen