Harman Kardon AVR 161S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon AVR 161S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

CK 04-05-2016

Mooie receiver, maar moeilijk te bedienen

Geschreven voor: Harman Kardon AVR 161S

Ab met kleine knopjes. Volumeknoppen even klein als de rest. Apparaat luistert niet naar knoppen als je niet via het menu de juiste toepassing geselecteerd hebt. De bediening is hierdoor erg omslachtig en werkt vaak niet naar behoren. De vormgeving is n kwestie van smaak. De grote volumeknop aan de voorkant van het apparaat is verlicht. Dit is savonds erg fel en niet te dimmen. Wel kun je het samen of los van het display uitschakelen. Bij installatie is de handleiding onmisbaar. Deze is niet in het Nederlands. Het apparaat moet voor het grootste deel door de gebruiker geïnstalleerd worden. Je kunt de afstandsbediening de andere apparaten ook laten bedienen. Dit werkt erg gebrekkig. Ik kreeg mijn Samsung tv hiermee niet verbonden. De dvd- speler die wel verbonden was met de ab ging alleen aan en uit. Andere functies werkten niet.