Harman Kardon AVR 171S - Reviews

Aantal kanalen
7.2
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
HDMI in

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

Niels1976 24-11-2017

Geluid valt uit bij schakelen! Issues met ATV / Setop box

Deze receiver geeft een goed geluid met goede mogelijkheden. Dat is de reden dat deze is aangeschaft. Achteraf toch niet de juiste keuze geweest. Bij gebruik van Setopbox van bijvoorbeeld Ziggo of een gekoppelde AppleTV komt het veelvuldig voor dat het geluid na schakelen tussen kanalen of starten nieuwe aflevering er geen audio meer wordt weergegeven. Dit kan worden verholpen door te schakelen tussen twee source kanalen op de receiver.

HK geeft hierin aan dat dat een bekend issue is welke niet opgelost wordt. Hiermee was voor HK de kous af...... De geboden oplossing, sluit alles op de TV aan gen gebruik ARC. Dus kort gezegd, gebruik de aanwezige HDMI poorten op de receiver niet .... Vreemd maar waar. Het zou een bekend probleem zijn.

Geprobeerd een review op de HK site te plaatsen maar deze is na controle van HK niet geplaatst... Er mogen blijkbaar geen negatieve reviews geplaatst worden op hun site ....
Voel me misleid!

De receiver heeft de mogelijkheid een firmware update te krijgen. Maar daar wordt niets mee gedaan. Er zijn (weet ik nu achteraf) de laatste tijd (lees zeer lang) geen updates gekomen.

Audio klinkt echt goed, leuke app beschikbaar voor bediening d.m.v. smartphone, maar frustraties betreft uitval van audio wegen zwaar in het gebruik. ik ben naar een andere receiver aan het kijken

• Mogelijkheden

Minpunten

• Service
  • HDMI Connectiviteit
  • Geen stabiele koppeling met AppleTV
  • Geen stabiele koppeling met Setop Box Ziggo

Johan 23-02-2017

harman kardon 171S

DE Harman Kardon AVR 171S naar een week te hebben getest en beluistert
Ben ik er zeer positief over geluid surround klinken zoals het moet zijn hier voor de harman kardon 135 gehad maar vind het geluid van 171S toch wel beter ook de spotify en netwerk functie
werken naar behoren het is in ieder geval geen mis koop en raad het ieder die voor zo een apparaat gaat aan

Pluspunten

• makkelijk in bediening
  • veel aan sluitingen hdmi
  • goede weergave beeld

Minpunten

• soms geluid uitval met uitschakelen tv

Niels 30-01-2017

mooi design en prachtig geluid

Eigenlijk was ik op zoek naar een tweede-hands apparaat. Uiteindelijk toch gekozen voor de laatste techniek, want het valt mij op dat de prijsverschillen tussen 2-de hands en nieuws kleiner zijn dan ik had verwacht.
Ik heb de 171s gekozen omdat hij prachtig geluid heeft over mijn Boston Acoustic luidsprekers en het een echte moderne bak is met Airplay, 4K, etc.
Ik ben dus erg blij!! En dat terwijl het design ook weer lekker fris is van deze tijd.
Aanrader!!!

Pluspunten

• geluid!
  • Connectivity