Harman Kardon AVR 445 - Reviews

7.1
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Hdmi in

Dolfijn 03-03-2016 Product paar dagen in bezit

Was een geweldig apparaat maar nu is de printplaat stuk. Ben op zoek naar een oude reciever voor de onderdelen. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.

Sandervt 11-02-2008 Product half jaar in bezit

9,6
Geweldige receiver.
Gebruik volledig 7.1 systeem met bose kolomboxen voor frontspeakers. Verder aangevuld met JBL set Northridge™ Series. Mooi helder naturulijk geluid. Geen overdreven bassen maar als ze er moeten zijn trillen de vloer en de ramen mee.
Installeren is wel wat ingewikkeld maar als het eenmaal draaid is de bediening best te doen.
Verder probleemloos in combinatie met de DVD 47.

Frank21 18-11-2007 Product half jaar in bezit

DE AVR445 nu een half jaar in bezit, erg tevreden over het geluid. Met nam door de meegeleverde microfoon waarmee je het geluid kunt afstemmen op de woning en luisterpositie. Had niet gedacht dat na mijn oude avr (10 jaar oude pro logic receiver van HK) er een verbetering in het geluid zou optreden. Speakers Vifa Zelfbouw type format(prima te doen ook als je alleen weet wat plus en min is) Center Vifa, surround Mordaunt Short. Voor de Surround houden deze het prima, bij het stereo geluid leggen de mordaunt shorts het af (logisch zijn erg klein maar het oog wilde ook wat). Sinds ik in het bezit ben van deze receiver is het stereogeluid over 5 speakers ook veel beter en gelijkmatiger. De aansluitmogelijkheden zijn eindeloos. Ervaring is hem wel vrij te laten ademen, want wordt erg warm als er een ander component op staat en de receiver staat de heel dag aan.

GT 08-11-2007 Product jaar of meer in bezit

6,6
Het apparaat zie er mooi vorm gegeven uit en klink op het eerste zicht/gehoor ook aardig.

MAAR....
Jammer dat het apparaat binnen een jaar al 2 keer kapot is gegaan.
Had ook de HK dvd speler die erbij paste. Ook hiervan zijn al de nodige onderdelen vervangen waarvan 1x heel het loopwerk en 1x de timer.

Heb het apparaat ook open gemaakt en wat ziet er dat provisorisch uit! De goedkoopste componenten zijn gebruikt, de dunne kabels zijn soms aan elkaar gevlochten omdat ze net te kort waren.

De HK is aangesloten geweest op Dali Icon 6 speakers met van de Hul kabels aangevuld met een Rel subwoofer (stampede)

Nu een andere versterker gekocht. Wat een openbaring. De HK is mijn grootste miskoop geweest .

ghosthunter24 28-09-2007 Product jaar of meer in bezit

ik heb de avr 445 nu al 1 jaar in huis.
en ik vind hem fantastisch
er zit zelf een afstelapparaatje bij waarbij je op de door jou gewenste plaat ga zitten en je kan de afstellingen van het geluid optimaliseren op jou plaats.
2 hdmi aansluitingen.er zitten genoeg mogelijkheden op.
dit heb ik aangsloten op de tss4000 serie van infinty
echt geweldig geluid met deze boxen.
een absolute aanrader voor iedereen die van mooi zuiver geluid houdt.