Pioneer VSX-930-K - Reviews

7.2
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
HDMI in

Dennis 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds een week of 3 ben ik de trotse eigernaar van de pioneer vsx-930 k en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Het geluid is werkelijk geweldig. Mooie diepe bassen en sprankelende heldere hoge tonen. Met de pioneer app is het apparaat via wifi volledig te bedienen met een telefoon of tablet hetgeen super werkt.Ook streamen vanuit de Spotify app werkt prima.

Mijn vorige versterker was de pioneer vsx-1015k model 2005 waar ik jaren veel plezier van heb gehad. Maar aangezien deze niet voorzien was van hdmi heb ik besloten dat het tijd wordt voor iets nieuws.

Ik hoop dat ik van deze vsx-930 net zolang mag genieten als van mijn oude versterker.

Aanbevelen kan ik hem inieder geval zeker.
Voor relatief weinig geld een mooie versterker met een geweldig geluid.

Bigpapa 19-06-2015 Product kwartaal in bezit

6,6
Sinds deze versterker is uitgekomen heb ik hem gekocht.
In eerste instantie dacht ik daar ga je wel aan wennen maar helaas.
Als je alles goed insteld dan duurt het erg lang voordat je beeld heb op je televisie.
Alle componenten zijn aangesloten op de versterker via hdmi en de versterker met een hdmi op de tv. Als je alles insteld duurt het vele secondes voor je beeld heb. Met seconden bedoel ik een kleine 9 secondes. En dat gaat vreselijk irriteren. Ik wil toch kijken of ik hem kan terug brengen voor een ander merk. Al vele malen opgebeld naar pioneer maar ook daar wordt erg laconiek op het probleem gereageerd.Ik gaat het probleem ook met een brief voorleggen aan pioneer. Volgens mij moet dit met een update verholpen kunnen worden.

HFI 20-07-2015

Hallo Bigpapa Ik ken het probleem met een type VSX-923-K (eind 2014 gekocht) ik had een hdmi kabel defect en dat was geen goedkope. Nieuwe hdmi kabel er tussen en het was klaar. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

HFI 20-07-2015

Hallo Bigpapa. Ik had het zelfde probleem maar ik had een hdmi kabel defect en dit was geen goedkope kabel. Maar een nieuwe aangesloten en het was klaar. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.