Harman Kardon BDS 580W - Reviews

5.1
Uitgangsvermogen (per luidspreker)
HDMI in

Ron 18-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Luxe moderne uitstraling maar is minder perfect in gebruik.

Om geveer een jaar in gebruik na nieuw aangeschaft. Het geluid is perfect, hij ziet er modern uit, aansluiten was ook erg gemakkelijk. Super dat ik geluid kan streamen vanaf telefoon of tablet om naar spotify te luisteren. Ook mijn platenspeler is aangesloten en speelt ook mooie kwaliteit over het systeem.
Maar.. Het komt regelmatig voor dat de Harman kardon set helemaal niets meer doet met commando's van de afstand bediening en dan maak ik m stroomloos moet om te resetten, dit helpt wel. Bij muziek afspelen van originele cd, dvd mis ik altijd de eerste toon van elk nummer, afspelen vanaf ander systeem heeft niet dit probleem. YouTube filmpjes streamen via de IPad is soms problematisch omdat de verbinding niet lekker tot stand komt via airplay. Geluid via Bluetooth streamen is dan het alternatief en dat gaat goed!
Al met al is in het dagelijks gebruik een mooie handige set met mooi geluid maar voor zoveel geld had ik een stabieler systeem verwacht.

Pluspunten

• Uiterlijk is modern
  • Internet aansluiting en WiFi
  • Geluid kwaliteit

Minpunten

• Instabiel systeem
  • Airplay niet altijd werkend
  • Elk cd lied mist eerste seconde

jps 29-10-2014 Product jaar of meer in bezit

Mooi vormgegeven in hoogglans wit,gemakkelijk in gebruik en aan te sluiten.maar na diverse reparaties waarbij de software steeds vastliep en uiteindelijk het moederbord is vervangen waarna de subwoofer niet meer werkt.Wij waren de set helmaal zat en BCC Leeuwarden nam deze set terug waarop wij iets anders hebben uitgezocht hebben waar wij erg tevreden over zijn.