Denon AVR-X2700H DAB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon AVR-X2700H DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

r************@h****** 28-11-2021

Perfect werkende receiver

Geschreven voor: Denon AVR-X2700H DAB

De Denon-avr-X2700H-dab heb ik nu 3 weken in mijn bezit .In het begin was het wel even zoeken naar alle instellingen ik had namelijk het probleem met de Ziggo Next . Zodra ik de tv en ziggo next aan ging zetten ging de receiver ook aan en dat was natuurlijk niet de bedoeling .Gelukkig was de oplossing simpel ik had namelijk de ziggo next zo ingesteld dat je alleen maar op de rode aanknop hoefde tedrukken en de tv ging dan ook gelijk aan dit heb ik weer uit gezet en het probleem was opgelost. De mogelijkheden zijn geweldig een hele fijne goed werkende receiver met een pracht geluid.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • zijn geld zeker waard

Diepie 05-11-2020

Wat een pracht geluid

Geschreven voor: Denon AVR-X2700H DAB

Na diverse jaren naar de avr x 1000 te hebben geluisterd nu een update met de avr x 2700 DAB, Wat een prachtgeluid. lekker mijn eigen nummers van de eigen server streamen. Tal van andere mogelijkheden die nog uitgeprobeerd kunnen worden. Eerste keuze was de 1600 maar uiteindelijk toch voor de 2700 gekozen. analoge tuner wordt met kpn niet meer gebruikt. Hiertoe lekker weg met DAB en anders de internet radio.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • div.mogelijkheden
  • DAB

Minpunten

• tja de prijs ,maar ja met zo'n geluid