Denon RCD-N8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon RCD-N8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,7

Roland 06-12-2019

Denon N8

Geschreven voor: Denon RCD-N8

Ik heb dit toestel in mijn appartement aan zee.
Heeft altijd goed gewerkt tot een maand geleden.
Ik kom aan in het appartement en wil de radio aanzetten, echter die lijkt totaal dood. Geen enkel leven te bespeuren, ook na vele malen proberen en omwisselen van stopcontact. Echter het snoer is ok, zie geen enkele verklaring.
In totaal heeft het toestel misschien een 20 tal keer gespeeld sinds ik het nieuw aankocht.
In het Denon service center zeggen ze me dat het mainbord defect is, moet vervangen worden en kost 100 Euro.
Ok heb toestemming gegeven en zal het volgende week terug ophalen. Ben benieuwd.
Ik zou Denon nooit aanraden om het aan te schaffen.
Dan moet je ook nog weten dat telkens ik het appartement verlaat ik de stekker uit het kontactpunt verwijder!
Wat kunt je nog meer doen?
Franky 11-12-2019

Dit type heeft een bekend probleem van de Denon RCD-N8, oververhitting op de printplaat bij de voeding. (Dus niet het mainboard) Voor iemand die handig is, je kan een reparatiekit kopen met vervangende onderdelen: https://sparedparts.com/collections/rcd-n8-1/products/3402196

Jan 14-05-2019

Niks als ellende

Geschreven voor: Denon RCD-N8

Ik heb dit apparaat 5 jaar in bezit. Heb deze na een reparatie van €233 wegens stroomuitval weer opnieuw hetzelfde na een paar dagen. Ga vandaag weer terug naar de dealer. Wordy vervolgd.

Erik 13-05-2018

Korte levensduur

Geschreven voor: Denon RCD-N8

Goede geluidskwaliteit.... Als hij werkt heel vaak geen internet radio pas weer als je de stroom afhaalt...
En nu ineens knalt hij uit... apparaat net 3 jaar in gebruikt

Jan 14-05-2019

Heb precies hetzelfde, is gerepareerd een week geleden. Kosten €233. Nu valt hij opnieuw telkens uit. Ga weer ermee terug naar de dealer.

HenkO 03-10-2017

Na 3 jaar de geest gegeven...

Geschreven voor: Denon RCD-N8

Ik heb het apparaat 3 jaar in gebruik gehad vooral als internetradio. Prima geluidskwaliteit echter de laatste maanden regelmatig poweruitval. Ook kon hij soms de ingestelde internet zenders niet vinden (dit kan echter ook aan het wifi-signaal liggen!). Sinds vorige week valt de stroom definitief uit en het apparaat kan pas na enige tijd weer ingeschakeld worden. Denon adviseert het apparaat ter reparatie bij de dealer aan te leveren. Dit is voor mij geen optie omdat de kosten dan waarschijnlijk niet opwegen tegen de waarde. Ik ben klaar met Denon........

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit
  • lekker compact apparaat
  • weinig toeters en bellen

Minpunten

• poweruitval

Alain 04-12-2017

Hallo,
Ik heb net hetzelfde voor. Even gedacht dat het aan de boxen gelegen was maar neen dus.
Heb je ondertussen een oorzaak en/of oplossing gevonden? Mvg, Alain

Gerard Janse 28-05-2017

Apparaat waar je helemaal niets aan hebt !

Geschreven voor: Denon RCD-N8

Ik gebruik de Denon hoofdzakelijk om Internetradio en muziek van een usb stick te luisteren.
Nadat ik 1 keer muziek via USB stick of internet radio heb geluisterd moet ik de volgende keer het apparaat volledig resetten omdat de Denon urenlang naar internet radio of een usb stick blijft zoeken. Omdat je dan telkens weer alle gegevens moet invoeren daar helemaal knattergek van wordt laat je dat na 100 keer wel achterwege en ga je muziek van je pc via de analoge ingang luisteren maar dit is niet om aan te horen.
Conclusie, dit is een apparaat waar je helemaal niets aan hebt !

Pluspunten

• Als hij het doet is het geluid redelijk

Minpunten

• Na 1 keer gebruik resetten omdat niets meer werkt
  • Tonen niet in te stellen
  • bagger apparaat

hansroudijk 11-04-2013
Geschreven voor: Denon RCD-N8

T instellen was zo gepiept , usb-aansl heel handig voor afspelen mp3.
Het geluid is weergaloos icm met de bose-boxen die er op aaangesl zijn.
Het hele apparaat maakt n feilloze indruk.