Yamaha RX-V773

9,4 Lees 1 review

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

wier500 15-02-2013 Product paar weken in bezit

9,4
Heb deze receiver aangeschaft ter vervanging van een Onkyo receiver.Ik vond de Onkyo niet uitblinken bij normale muziekweergave, deze Yamaha doet dat aanmerkelijk beter, en heeft een veel voller geluid met meer dynamiek.
Wel een kleine kanttekening,de surround weeergave bij films vond ik de Onkyo iets betere kanaalscheiding hebben, maar ben daar nog steeds wat mee aan het experimenteren.
Je raakt altijd een beetje verdwaald in de mogelijkheden van dergelijke apparaten.
De bediening vind ik goed, vooral door de app's die ervoor zijn voor de ipad en Android,over de afstandsbediening ben ik wat minder enthousiast door teveel knoppen. De Airplay functie vind ik erg functioneel, het apparaat speelt bijna alles af wat je in je netwerk hebt hangen.
Kortom voor mij een geslaagde keus, maar neem wel even de tijd voor het instellen, alhoewel dat ook heel makelijk kan door de automatische afstelling met de meegeleverde microfoon.