Jumbo Puzzle Mates Portapuzzle de Luxe up to 1000 stukjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Jumbo Puzzle Mates Portapuzzle de Luxe up to 1000 stukjes op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

FrederikaG 02-07-2011

Fantastisch product! Eindelijk een goed opbergsysteem voor mijn puzzels. Eerst gebruikte ik een houten plank maar die lag constant op de tafel tot de puzzel af was. Rolmatten heb ik ook geprobeerd maar ik vond het niet prettig dat het materiaal van de rolmat zo zacht is en dat je bij het uitrollen de puzzel weer half in elkaar moet drukken. Het is een stevige koffer en de binnenkant is gemaakt van een soort suede. Daardoor blijven de puzzelstukjes goed liggen. De ondergrond is gelukkig vrij hard, waardoor de puzzel goed recht blijft liggen (anders dan bij de puzzelrolmatten die ik daardoor niet prettig vindt). Er past prima een puzzel van 1000 stukjes op van verschillende merken. Er is dan geen ruimte meer voor extra puzzelstukjes maar daar is aan gedacht door de twee extra zijkanten, die kunnen gebruikt worden om stukjes op te sorteren. Al met al een geweldig product voor fanatieke puzzelaars.