THQ Worms: Open Warfare

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de THQ Worms: Open Warfare op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

King Michael 17-11-2007
Geschreven voor: THQ Worms: Open Warfare

Worms Open Warfare valt tegen in vergelijking met de worms op PC. Het beeld is heel mooi en de muziek bij de levels is ook leuk, maar er zijn veel minder wapens. Dit spel blijft alleen leuk als je tegen vrienden speelt (door de psp door te geven na jouw beurt). Ook kan je niet via internet mensen uitdagen. Wat het meeste tegevalt, is dat je 'challenges' kan doen. Er zijn maar 20 challenges te doen waarbij je elke keer precies hetzelfde doet en dat is gewoon tegen computers spelen die heel makkelijk te verslaan zijn. Alleen de laatste challenge moest ik 1 keer over doen (ik heb wel redelijk veel worms op PC gespeeld).
Worms Open Warfare 2 schijnt veel meer speelplezier voor jezelf te hebben, meer wapens en je kunt je worms ook hoedjes opdoen. Ik ga deel 2 in ieder geval nog kopen!

SuperHunter 03-05-2007
Geschreven voor: THQ Worms: Open Warfare

Erg leuke game, het brengt je weer helemaal in de oude Worms 2D sfeer! De graphics zijn vooruit gegaan, alleen wel jammer dat er vele wapens uit zijn gehaald.