Wesco Kickmaster

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wesco Kickmaster op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

Sandra 26-05-2017

Wesco kickmaster

Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Lang voor gespaard,prachtig uiterlijk.Heb hem nu ongeveer 3 jaar en hij lijkt helemaal verroest,lak laat overal los.Gebeld met Wesco en als antwoord dat autolak ook loslaat op den duur.Nu veer weer geknapt....heb nog nooit zo,n waardeloze prullebak gehad.Z,n prijs absoluut niet waard.Ben zwaar teleurgesteld.Hoevaak in je leven koop je een prullebak? Nooit problemen gehad met andere prullebakken maar wilde graag zo,n beauty! Maar wat een slecht product dit.Nooit weer een Wesco!

Ed 28-06-2016

mooi ding maar geen kwaliteit die je voor die prijs mag verwachten.

Geschreven voor: Wesco Kickmaster

laklaag handvaten laat los, oogt van metaal maar is kunststof met een slechte coating die snel slijt. Rubberen band voor de vuilniszak op zijn plek houden is meerdere keren geknapt door slechte rubberen las. De emmer veroorzaakt krassen op de vloer door de metalen binnenemmer en harde kunststof buitenkant. De veer voor het pedaal mechanisme is al twee keer doorgeroest en moet nu weer worden vervangen. De rubberen rand waar de metalen kleppen tegen elkaar komen laat steeds los en verdwijnt daardoor ongemerkt in de vuilniszak (opnieuw besteld en deze keer vast gelijmd) De vuilnisemmer oog mooi maar de duurzaamheid is ver te zoeken, voor die prijs mag je beter verwachten (rvs onderdelen op plekken waar het nodig is bijvoorbeeld). Doe je portemonnee een plezier en koop geen Wesco, want binnen te kortste keren kan ziet het er toch niet meer uit en had je net zo goed dat ding van de Blokker kunnen kopen.

Anoniem 21-12-2015
Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Het bedieningsgemak is niet wat je mag verwachten van zo'n dure afvalbak.
Op het oog lijkt er meer afval in te passen dan daadwerkelijk het geval is.
Doordat de onderkant van de binnenemmer en de rand van de buitenemmer van metaal is, zonder bv. een rubberen bescherming, ontstaan snel krassen of kale plekken op een (natuurstenen) vloer door het verplaatsen bij het verschonen van de afvalzak.
Er lijkt meer afval in te passen dan in werkelijkheid.
Doordat de buitenemmer ruim over de binnenemmer valt en de bovenkant van de bak er wel leuk uitziet maar een niet te gebruiken ruimte is voor het afval.

Degelijkheid is al helemaal niet aan de orde aangezien we na een half jaar (!) al weer een veer konden repareren met een tie wrap.
Net als bij een vorig exemplaar het geval was.
Mijn man wordt er al aardig handig in. ;-)

Slechte duurzaamheid en waardeloos systeem voor veel te veel geld!

Voor ons nooit meer een Wesco.

Wimahepri 25-08-2015
Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Heb nog garantie lak,laat los boven de rubberrand en bij het pedaal en boven aan de rand fabrikant geeft daar geen garantie op heb.wettelijke garantie kan verhaalt worden bij verkoper Fonq heb daar een koopovereenkomst mee en heeft wettelijke verplichting om dit te vergoeden maar schuilt zich achter de fabrikant ik Koop nooit meer een Wesco en bij Fonq ook niet meer .

T12 08-11-2013
Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Bij veel vochtig afval in de binnenemmer condenseert vocht op de buitenemmer zodat er water staat op de vloer onder de bak.
De buitenemmer moet precies goed staan anders wordt het pedaal geblokkeerd.Bovendien een gedoe met de vuilniszak als die met een elastiek moet worden vastgezet anders blokkeert het pedaal.

melissa28 30-08-2013
Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Wij hebben nu 2x een wesco gehad maar voor ons geen een meer want zulke slechte service die ze leveren bij Wesco voor zo'n dure prullenbak. Wij hebben beide keren de PLASTIC binnenring kapot gehad. De eerste keer was de garantie net verlopen. de tweede hadden we gekregen en dus geen bonnetje gehad maar hij was nog geen twee jaar oud dus dan heb je gewoon pech en mag je alles zelf dokken

cfhoffman 18-10-2014

Onze kickmaster is nu 4 jaar oud.(aankoop 2010) Eerst ging eenvan de 2 spiraalveertjes stuk. Dit heb ik zelf gemaakt door simpel het veertje te verbuigen daar waar hij was afgeknapt. Niet veel later ging het plastic scharnier stuk. Daar waar de veertjes van het pedaal aan trekt.Deze scharnier is één onderdeel met de plastic binnenring. Door deze te vervangen moeten 5 popnagels verwijdert worden. Deze verwijdering valt niet onder de garantie en kost €20,00 (€4 per popnagel)ook de verzendkosten van en naar de winkel word niet vergoedt. Kosten 2x €6,95. TOTALE kosten €33,90 4 jaar valt dus binnen de garantie, maar kost je dus wel geld. Garantie volgens Wesco: "5 years guarantee and 10 years guarantee on spare parts"

cindyg 05-03-2013
Geschreven voor: Wesco Kickmaster

Wesco kickmaster hebben wij nou iets meer dan een jaar en al kapot. Gemaild met wesco-int.com maar die zeggen dat je naar de winkel moet met je aankoopbewijs. Ja en wie bewaard er nou een aankoopbewijs van een prullenbak? We kunnen de onderdelen wel bestellen maar de prullenbak heeft al rond de € 200,00 gekost. Lak laat los, handvatten vallen eruit en nu is ook de veer kapot waardoor deze helemaal niet meer sluit.
Ik vind de service van Wesco ontzettend slecht en koop ook nooit meer zo'n prullenbak. Inderdaad dan maar bij de blokker.

roel r 10-12-2012

Wesco BaseBoy
Wij hebben zo’n emmer gekocht in de kleur rood en is ongeveer 3 jaar oud. Nou ja 3 jaar, wij hebben hem ongeveer zolang in bezit. Volgens de sticker met streepjescode die binnenin zit geplakt is deze ouder, ongeveer 5 jaar. Misschien heeft die wel 2 jaar ergens gestaan in een magazijn of zo. Helaas ken ik de aankoop bon niet meer overleggen. Het probleem is nu dat de lak loslaat op de onderste rand, een stukje verder op de rand zie je dat de lak grof wordt, dus daar gaat deze ook los laten na verloop van tijd. Weco doet er niets aan om het probleem op te lossen, een emmer die netjes in een keuken staat waar geen vreemde dingen mee gebeuren en waar geen kinderen of wat dan ook mee om gaan. Vergelijkbaar met een auto die altijd in de garage staat en de lak laat los.
De volgende keer haal ik er een bij Bokker als daar wat aan komt gooi je hem weg en koopt een nieuwe, heb je ook nog centen over.