Brabantia Touch Bin 50 liter - Reviews

Vorm
rond/ovaal
Systeem
touch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,3

Budweiser 06-02-2016 Product maand in bezit

binnen twee maanden twee keer geruild vanwege het niet meer sluiten van het deksel.
voor mij geen nieuwe Brabantia Touch bin meer ,jammer want het is een mooie prullenbak als het deksel wel zou werken maar helaas wij geven het op.

akkien 18-09-2013 Product jaar of meer in bezit

Al sinds ik de prullenbak een half jaar heb werkt het sluitingsmechanisme zeer matig. In het begin hielp het om deze dan even goed schoon en vetvrij te maken. Inmiddels werkt het helemaal niet meer en blijft de prullenbak open staan. Niet helemaal de bedoeling van een toch wel prijzige prullenbak.

A-2012 21-08-2012 Product kwartaal in bezit

heb deze Touch Bin nu voor de 2e keer om moet ruilen ivm deze deksel die open blijft staan of niet goed dicht gaat ! Erg teleurstellend omdat deze Bin indien werkend erg prettig is in gebruik.

angelina23 17-06-2014

Heb eindeloos de deksel dichtgedrukt nadat deze toch steeds weer open bleef staan. Dat ging eindeloos zo door hebdeze vervolgens teruggestuurd.
Wat erg jammer is want wel een geweldige vuilnisbak.
De deksel opening is breed en daardoor ook goed schoon te houden...er zit een klein pinnetje waaraan het systeem hoort te blijven hangen...bij mij schoot het er steeds uit.
Dus retour gestuurd.