Acer X110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer X110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Eileen-Art 25-01-2011
Geschreven voor: Acer X110

Ik Ben een leek wat techniek betreft en ik kan wel beoordelen of iets naar behoren werkt.
Ik heb enkele Beamers met elkaar vergeleken en deze bied het beste voor deze prijsmarge.
Hij is gisteren gearriveerd en gemakkelijk te installeren. Ik heb gezien hoe scherp hij het beeld weergeeft. Ook als de ruimte niet helemaal verduisterd is. Tot nu toe ben ik er heeeeeeeel erg tevreden mee.

papaTheo 13-03-2010
Geschreven voor: Acer X110

2 dagen geleden gekocht . Goed apparaat, mooi en scherp beeld . echter de bijgeleverde CD is NIET in te lezen . Ik heb een ACER computer en een notebook ook ACER beide van jan 2010 en ook een oude comp. van 4 jaar oud . ACER gemailt , maar na 2 dagen NIETS gehoord . Dus GEEN gebruiksaanwijzing ,maar wel een goede Beamer .

onni88 04-01-2010
Geschreven voor: Acer X110

2 dagen geleden gekocht en aangesloten op mijn PC via een extra lange vga kabel.
Ik ben geen expert maar het beeld is m.i. echt scherp.
Het apparaat start snel op en maakt nauwelijks geluid.
Kortom: tot nu toe zeer tevreden.