Epson EB-U05

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Epson EB-U05 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John K. 19-11-2020

mooi helder en scherp beeld

Geschreven voor: Epson EB-U05

Ik ben bezig een afscheidsfeest voor te bereiden voor iemand die met pensioen gaat bij een voorziening met mensen met een beperking. Daarbij willen we overdag beelden projecteren van alle activiteiten die zij georganiseerd heeft voor haar groep maar ook van alle leuke momenten van iedere dag. Daarvoor had ik een projector nodig met een behoorlijke lichtopbrengst. Ik wil best wat besteden maar geen duizenden euros. Mijn keus viel al snel op één van twee kandidaten. De ene was een dpl projector met 4000 lumen en deze met 3600 lumen. Tijdens mijn onderzoek kwam ik erachter dat er met de lichtopbrengst van dpl projectoren een beetje "gesjoemeld" word met lichtopbrengst dus koos ik voor dit model dat ook nog eens €200 goedkoper is.
Ik ben 100% tevreden. Het beeld is, zelfs in de eco stand, heel goed zichtbaar bij daglicht.

Pluspunten

• mooi helder en scherp beeld
  • uitstekende prijs - kwaliteit verhouding
  • installeren is een fluitje van een cent.

Minpunten

• Ventilator hoorbaar bij max. lichtopbrengst.
  • Geen draagtas of sleeve