De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 40BHD1200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

B-loont.nl 05-02-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Fijne kleine beamer die nog verassend veel opties heeft. Heeft duidelijke menu's gemakkelijk te bedienen dus.
Zoomen, handmatig, lukt goed, maar voelt wat gammel.

Extra fijn zijn de interne luidsprekers, waardoor losse boxen bijplaatsen tot het verleden behoren.

Pluspunten

• Klein, handzaam formaat
  • Veel aanlsuiting mogelijkheden
  • Geïntegreerde luidspreker

Minpunten

• Knopje van zoomen gammel

Fer 27-09-2018

beeld

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Het is een goedkoop apparaat maar ik krijg h'm niet erg helder, is daar iets aan te verstellen ? Als ik bij "color" iets probeer voor elkaar te krijgen, zie ik 3 kleuren waar ik iets mee zou moeten doen maar er gebeurt niets......

Meinte de Groot - ADHD coaching Fryslân 02-03-2018

helemaal top

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Deze beamer besteld bij BCC, de afstandbediening werkte niet, contact gezocht. Het waren allemaal mitsen en maren. Dus Salora NL gemaild, de volgende dag had ik een andere afstandsbediening, heerlijk die service.
Beamer is mooi compact, in een goede veilige verpakking die hergebruikt kan worden bij eventueel vervoeren. Prachtig helder beeld zelfs wanneer het licht is. Het geluid is van goede kwaliteit. Als - puntje vindt ik de gebruikershandleiding kort en onduidelijk. Maar na een beetje zoeken is dat ook zo weer opgelost. Wat mij betreft zeker een aanrader

Pluspunten

• goed beeld
  • geluidskwaliteit is goed
  • goede service van fabrikant

Minpunten

• gebruikshandleiding mag duidelijker

Marinus 02-02-2018

Maakt echt te veel geluid

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

De ventilator maakt veel meer geluid dan gespecificeerd. Ik meet 43 dB(A) op 3 meter afstand. Dit is goed hoorbaar en maakt de projector onbruikbaar in een woonkamer. Direct geretourneerd.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Geluids nivo

GBAU 29-10-2017

Enkel voor een donkere kamer

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Het is makkelijk in gebruik, maar in een kamer met gewoon natuurlijk licht is het compleet nutteloos. De projectie is enkel zichtbaar in een donkere kamer en dat is jammer.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goedkoop

Minpunten

• te weinig lichtsterkte

Officiele reactie van Salora 30-10-2017

Beste GBAU,

Dank voor uw review, spijtig dat u niet geheel tevreden bent over het product.

U noemt de lichtsterkte als voornaamste minpunt. Van onze mini LED beamers heeft enkel de 40BHD800 een lager aantal lumen, waarmee deze modellen dus ook in een voordeliger prijssegment vallen. Voor onze modellen met een hoger aantal lumen is minder verduistering noodzakelijk.

Salora

Alan Smithee 31-01-2017

Aardige beamer voor een stuntprijs

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Ondanks meerdere reviews die klaagden over het ventilatorgeluid toch maar gekocht, want een product met deze specificaties kost normaal gesproken minstens 250,-. Heb hem gebruikt met HDMI en USB stick. Geeft een goed (800x480) beeld. Op 4 meter van de muur heb je echt een muurvullend beeld! Je moet de kamer dan wel goed verdonkeren. Ik vond het ventilatorgeluid alleen een probleem als je de ingebouwde speaker gebruikt. Die is te zwak, kraakt, en heeft nauwelijks bas. Sluit gewoon een goede portable speaker aan op de audio uitgang, en je hoort weinig meer van de ventilator. Een minpuntje is de afstandsbediening: de beamer registreert soms de verkeerde toetsindrukken.

Pluspunten

• goed, groot beeld
  • veel goedkoper dan de alternatieven

Minpunten

• slechte ingebouwde speaker
  • toetsindrukken remote soms verkeerd geregistreerd

Tuthmose 17-12-2016

Lawaaiig typ

Geschreven voor: Salora 40BHD1200

Was blij, dat hij voor een redelijke prijs, aangeboden werd.
Redelijke specificaties, dus wat wil een mens nog meer.
Hij zou aan 'noise' minder dan 25 dB produceren.
Maar dan, bij ingebruikname valt de noise nog mee, maar een hele film uitkijken met 25dB noise is een hele opgave en doet afbreuk aan het apparaat wat verder goed presteerd.
Gelukkig mocht ik hem teruggeven.
Nog maar even doorsparen denk ik!

Pluspunten

• goede specicaties voor een redelijke prijs.

Minpunten

• 25 dB lawaai is teveel.