LG PH150G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de LG PH150G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Glamourboy 01-01-2019

Compact en compleet

Geschreven voor: LG PH150G

Handig apparaatje. Wij gebruiken hem om Netflix te projecteren op het plafond in de slaapkamer, dit werkt prima. Lekker compact, niet zo'n overheersend geval.
Ik gebruik hem in combinatie met een Google Chromecast, dit gaat fantastisch.
Het apparaat kan zelf geluid weergeven, maar dat klinkt nogal blikkerig. Ik gebruik een via bluetooth verbonden speaker, dan is het geluid prima.
Het geluid van de ventilator is duidelijk hoorbaar, maar niet storend.
De accu houdt het 1 tot 1,5 uur vol. Hier moet ik bij vertellen dat hij in een onverwarmde slaapkamer staat en bij lagere temperaturen levert een accu nu eenmaal minder vermogen.
Beeld is goed (handmatig) scherp te stellen, maar vraagt wel om een (bijna) verduisterde ruimte.
In een slaapkamer niet zo'n probleem, maar voor gewoon daglicht is de beamer ongeschikt omdat het beeld dan te veel vervaagt. In zo'n situatie heb je een serieuze beamer nodig met meer lichtopbrengst.
Contrast en kleurweergave is goed, waardoor het beeld goed weergegeven wordt (mits niet te veel omgevingslicht zoals gezegd)
Samengevat is het voor gebruik in weinig verlichte ruimtes een prima beamer.
Geheel compleet met wifi, HDMI en bluetooth.

Pluspunten

• Compact
  • Goed duidelijk beeld.
  • Compleet met bluetooth en wifi

Minpunten

• Wordt met meer omgevingslicht snel onduidelijk