Epson EMP-TW680

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EMP-TW680 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hendrikus 10-08-2009
Geschreven voor: Epson EMP-TW680

Fantastisch apparaat! Net gekocht, dus kan eigenlijk niet zo veel zeggen over de duurzaamheid, maar het resultaat mag er zijn. Ik heb de beamer op een kast gezet en projecteer op de muur. De scherpte is prima, het apparaat hoor ik niet, en de grootte en plek van de projectie kan ik instellen hoe ik wil, dus wat wil je nog meer? Ik heb hierbij een vrij goedkope Philips HTS6515 Home Cinema systeem gezet, en heb echt het gevoel dat ik in een luxe bioscoop zit, voor een prijs die vergelijkbaar is met een redelijke LCD tv. Aanrader!

Paultje 11-03-2008
Geschreven voor: Epson EMP-TW680

Heel mooi toestel, mooi ontworpen en voelt degelijk aan. Mooi grote lens welke zowel vertikaal als horizontaal beweegbaar is waardoor je letterlijk je beeld naast de richting waarop de projector staat kan projecteren. Het beeld is dus zowel links, rechts, boven en beneden te verschijven zonder de projector te hoeven verdraaien. Je ziet dan werkelijk niets van vervorming en je hoeft nieteens het beeld opnieuw in te stellen omdat er niets vervormd, wat wel het geval is als je de beamer zélf een andere kant op richt.

Mooi helder beeld en vooral heel scherp beeld, vooral met de DVI of de HDMI aansluiting. Ook met scart is het werkelijk heel mooi beeld en zowat scherper als mijn panasonic plasma tv.

Dankzij de zoomlens is het beeld van een afstand van 3,5 meter zeer groot (en klein) te projecteren tot wel 2,4 meter breed! Ideaal voor kleine ruimtes.

Afstandsbediening is ook heel mooi ontworpen en met behulp van een druk op een knop zelfs verlichte knopjes.

Verder is de projector echt ongelooflijk stil in theatre modus.

Top product en zeer toekomstbestendig!

Larzz 08-02-2008
Geschreven voor: Epson EMP-TW680

Ben groot filmliefhebber. Heb dan ook deze beamer aangeschaft. fantastisch apparaat voor deze prijs. Uitstekend beeld van gewone dvd's, via HDMI of component. Ook digitale TV via scart ziet er goed uit. Heeft heel veel beeldinstelllingen. Beetje stoeien ermee. Stand Theatre Black 1 is het mooist met de kamer geheel donker: echte bioskoop! Kan nu eindelijk van mijn films genieten.