Epson EH-TW5210

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EH-TW5210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

svendevries 04-05-2016

Optimale filmbeleving

Geschreven voor: Epson EH-TW5210

Sinds enkele weken ben ik in het bezit van een beamer. In eerste instantie zag ik de toegevoegde waarde nog niet zo maar nu ben ik helemaal om. Je beleeft een film totaal anders dan op tv. Vergelijk het met de belevind die je hebt in de bioscoop. Je wordt onderdeel van de film in paats van dat je er naar kijkt. Wel is het belangrijk dat je geluid ook in orde is zodat beeld en geluid in harmonie zijn met elkaar. In eerste instantie beamde ik op onze witte muur maar doordat daar een structuur op zit was dit niet ideaal en zie je het relief van de muur te duidelijk in de film. We hebben nu een prachtig scherm van 80" dat we makkelijk kunnen opzetten. De aansluitmogelijkheden zijn voldoende om zowel HDMI als een gamegonsole aan te sluiten. Wel liggen er veel snoeren op de grond en overweeg ik om een meer permanente oplossing te bedenken zodat je vaker en sneller gebruik maakt van de beamer om bijvoorbeeld gewoon tv te kijken. De lichtsterkte is dusdanig goed dat je zowel overdag (ook bij zon) als 's avonds een haarscherp en helder beeld hebt. De Full HD resolutie en de 3D functie laten een film echt van de muur of het scherm spatten. Als je eenmaal gewend bent om films via een beamer te kijken wil je nooit meer anders. Ik ben dan ook heel blij met deze Epson Beamer.

Bas Kwakkel 13-03-2016

Haarscherp!

Geschreven voor: Epson EH-TW5210

Onbeperkt Netflix kijken. Je wil dat toch graag op een mooi groot een scherp beeld doen dus hebben deze beamer gekocht. Het beeld is net zo mooi als onze full-hd led televisie alleen dan 4 x zo groot! Zelfs bij gewoon daglicht houd het beeld zich goed, dus hebben we de tv naar de slaapkamer verhuisd. We kijken nu ook gewoon tv via de beamer. Er zijn volop aansluitingen, goede instel mogelijkheden en het menu werkt erg prettig. De beamer maakt wel wat geluid maar dat hoor je nagenoeg niet tijdens het kijken. Het enige echte minpunt is dat al onze vrienden elke zondag hier op de bank zitten om voetbal te kijken! Echt een aanrader, zeker voor deze prijs!

erikhoning 08-02-2016
Geschreven voor: Epson EH-TW5210

Sinds paar weken deze beamer, in combinatie met een 80 inch projectiescherm in huis.
Wat een geweldige ervaring zeg. Zo haal je echt de bioscoop in huis. 80 inch is natuurlijk ongekend en groot. Dus dan moet de projector wel echt goed zijn... Nou, dat is ie. HD lijkt ook echt HD. En 3D is ook echt 3D, misschien zelfs nog wel mooier dan op mn tv...
En het geluid is simpel door te sturen naar mn Harman Kardon HC, dus ook dat is helemaal super.
Simpel de HDMI inpluggen, aanzetten, even beeld afstellen op maat doek en kijken maar.
Hier kan ik zeker wel aan wennen...! :-)

Ook nadelen... Beetje
Gezien mijn keuze voor een projhectiescherm, moet je deze elke keer neerzetten. Kan je echter op je witte muur projecteren ben je daar simpel vanaf.
Verder lopen er kabels over de vloer. Altijd even oppassen dus.
En de ventilator laat zich horen als achtergrond bij stille momenten in de film. Niet te storend, maar wel iets om op te merken...

Conclusie: Hier kan ik wel aan wennen. Letterlijk de bioscoop vanaf m'n eigen bank thuis. GEWELDIG

Anthon 01-02-2016
Geschreven voor: Epson EH-TW5210

Een top beamer! Installatie van de beamer is erg gemakkelijk. Binnen 5 minuten prima beeld! Wat een mooie beeldkwaliteit! Erg gemakkelijk met scherp stellen en je kunt hem zelfs in een hoek plaatsen en toch recht voor je het beeld projecteren. Wij doen dit op een witte muur en werkt super! Mogelijkheid tot draaien van 3D, maar nog geen gebruik van kunnen maken. Geluid uit de beamer is prima.