Epson EH-TW5200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Epson EH-TW5200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Peter2014 15-01-2014
Geschreven voor: Epson EH-TW5200

Totaal onbruikbaar al beamer voor films. Bij games alleen bruikbaar als je een koptelefoon gebruikt. De beamer maakt zelfs in eco stand zoveel herrie dat kan wedijveren met een straalvliegtuig. En om nu bij films de versterker op 100 te zetten gaat dan wat ver. Verder laat deze beamer een hotspot zien bij dagopnames, een soort gekleurde waterige lijnen in een cirkel middenin het beeld. Ik zou deze beamer zowel niet voor zakelijk als voor privé gebruik aanraden. Gekocht wegens defecte Panasonic ptae900, die was echt stil. epson 5200 kunnen ruilen voor epson 3200. Ook die is echt stil en heeft geen hotspot in beeld. Ik begrijp werkelijk niet dat epson rommel als de tw5200 maakt EN verkoopt.

E. Didden 09-01-2014
Geschreven voor: Epson EH-TW5200

Heb de projector twee weken geleden gekocht bij Correct. Wat een super apparaat! Gebruik 'm om te gamen en om films te kijken. Mooi Full HD beeld (ook 3D!) en super heldere kleuren.
Vind 'm ook mooi compact.

Natalie o 09-01-2014
Geschreven voor: Epson EH-TW5200

geweldig apparaat lcd veel beter dan dlp.. geen regenboog effect en compacte machine voor nog geen 800 euro… en top geholpen bij beamercrentre.nl.