Acer Home H6510BD - Reviews

Beeldverhouding (native)
16:9

go2denys 04-03-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Mooi Apparaat, maar totaal niet duurzaam. Na minder dan een jaar kwamen er problemen met het beeld, en niet als gevolg van onvoorzichtigheid met het ding. Acer zegt nu het apparaat niet meer te kunnen repareren omdat een bepaald onderdeel niet meer leverbaar is (?) Wel vreemd voor een nieuw type. Ze zeggen ook geen vervangende beamer te hebben en willen me de restwaarde van het apparaat terug betalen. Laat het dan het aankoopbedrag zijn, anders wordt mijn volgende beamer zeker geen Acer!

Anoniem 24-05-2013 Product paar dagen in bezit

9,6
Zelden zo tevreden geweest met een aankoop. Met mijn vorige beamer, Panasonic PT-AE700E , was ik ook heel tevreden, maar nu werd het tijd voor een geavanceerder model. Ik vergeleek via reviews, tests, fora en Youtube diverse beamers in deze prijsklasse en ik kwam uit op deze Acer. Hij blinkt vooral uit in compactheid, helderheid beeld en 3D mogelijkheden. Helaas geen bril meegeleverd, maar er zijn diverse alternatieven voor een ander merk bril. Voor 28 euro heb je, als je goed zoekt, een prima exemplaar. Let erop dat het een actieve bril moet zijn voor DLP. De 3D ervaring is ongelooflijk. Het is of je in de bioscoop zit.

Edwin Spek 07-03-2013 Product paar dagen in bezit

Deze beamer is de opvolger van mijn infocus en andere acer. Full HD geeft deze beamer een fantastisch beeld. Ook in kleine ruimte geeft deze beamer een groot beeld. Deze beamer is 3D. Helaas worden de brillen niet meegeleverd en zijn deze vrij kostbaar. Eenmaal de brillen erbij geeft deze beamer een mooi 3D beeld. Ook kun je 2D beelden direct omzetten naar 3D beelden. Is lang niet zo mooi als echte 3D, wordt meer een grote kijkdoos... Kleuren zijn erg mooi, eenmaal zelf de kleuren ingesteld zien de kleuren er erg natuurlijk uit. Voor deze prijs lijkt dit mij de beste koop die er is. Een aanrader!