Acer Home H6510BD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Home H6510BD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Hans 08-03-2017

Mooie lichtopbrengst, ook bij spaarstand

Geschreven voor: Acer Home H6510BD

een mooie, compacte beamer, die bij ons aan het plafond hangt. Ik heb hem inmiddels ruim 3 jaar en ben zeer tevreden. Hij staat bij mij altijd in de spaarstand; dit geeft meer dan voldoende opbrengst. En zo gaat de lamp nog eens langer mee ook. Trouwens de levensduur van de lamp was één van de argumenten om te kiezen voor deze beamer: 4000 uur. Ik zit nu op 1170 uur. Het vervangen kost overigens rond de 200 Euro. Ik verwacht ergens in 2020 dat het zover is... Het 3D-effect kan ik niet beoordelen. Dat gebruik ik nooit.

Pluspunten

• hoge lichtopbrengst
  • mooi scherp beeld
  • lange levensduur lamp
  • compact
  • weinig geluid

Minpunten

• kleine lettertjes menubalken

go2denys 04-03-2015
Geschreven voor: Acer Home H6510BD

Mooi Apparaat, maar totaal niet duurzaam. Na minder dan een jaar kwamen er problemen met het beeld, en niet als gevolg van onvoorzichtigheid met het ding. Acer zegt nu het apparaat niet meer te kunnen repareren omdat een bepaald onderdeel niet meer leverbaar is (?) Wel vreemd voor een nieuw type. Ze zeggen ook geen vervangende beamer te hebben en willen me de restwaarde van het apparaat terug betalen. Laat het dan het aankoopbedrag zijn, anders wordt mijn volgende beamer zeker geen Acer!

Anoniem 24-05-2013
Geschreven voor: Acer Home H6510BD

Zelden zo tevreden geweest met een aankoop. Met mijn vorige beamer, Panasonic PT-AE700E , was ik ook heel tevreden, maar nu werd het tijd voor een geavanceerder model. Ik vergeleek via reviews, tests, fora en Youtube diverse beamers in deze prijsklasse en ik kwam uit op deze Acer. Hij blinkt vooral uit in compactheid, helderheid beeld en 3D mogelijkheden. Helaas geen bril meegeleverd, maar er zijn diverse alternatieven voor een ander merk bril. Voor 28 euro heb je, als je goed zoekt, een prima exemplaar. Let erop dat het een actieve bril moet zijn voor DLP. De 3D ervaring is ongelooflijk. Het is of je in de bioscoop zit.

kevinconsen 30-07-2013

Beste Ridgie,

Ik ben van plan om deze Projector ook aan te schaffen maar kan door de bomen het bos niet meer zien qua brillen. Je praat over brillen vanaf 28 euro terwijl ik ze niet goedkoper dan 78 euro kan vinden. Zou je mij misschien de goede richting in willen helpen met het zoeken naar deze brillen?

P. Trommelen 10-07-2013

Hallo,

Deze beamer heb ik onlangs aangeschaft. Echter krijg ik geen goede 3d weergave via mijn 3D bril. Ik heb het idee dat ik nog iets moet aanschaffen, maar weet niet wat en kan het ook niet zo goed vinden.

Ik heb als het volgende:
3D Blu-ray disc
3D Blu-ray speler
3D Xpand bril (HP)
3D Shutter bril (Samsung)
en dan deze beamer.
De projectie doe ik op een muur/rolgordijn.

Het lijkt erop dat de 3D brillen niet reageren op het "scherm", het "scherm" geeft namelijk wel 3D weer.

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe of nodig heb?

Alvast bedankt,
Groetjes Pim

lobby d 21-06-2013

hoi ridgie, ik wil deze beamer gaan kopen, maar vind de brillen nogal duur.\Kan je aangeven wat de alternatieven zijn?

PeterV2011 08-07-2013

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je helemaal tevreden bent met de Acer tov de vorige Panasonic. Je bent namelijk van een LCD beamer met maar 26db geluid gegaan naar een DLP beamer met maar liefst 34db. Hoezo ben je dan meer tevreden als je in beschouwing neemt dat je dus veel meer bijgeluid ervaart en het nadeel van rainbow effecten van de DLP techniek, iets wat je niet hebt met een LCD beamer?

Anoniem 11-09-2013

Voor 3D brillen zie www.sainstore.de

Edwin Spek 07-03-2013
Geschreven voor: Acer Home H6510BD

Deze beamer is de opvolger van mijn infocus en andere acer. Full HD geeft deze beamer een fantastisch beeld. Ook in kleine ruimte geeft deze beamer een groot beeld. Deze beamer is 3D. Helaas worden de brillen niet meegeleverd en zijn deze vrij kostbaar. Eenmaal de brillen erbij geeft deze beamer een mooi 3D beeld. Ook kun je 2D beelden direct omzetten naar 3D beelden. Is lang niet zo mooi als echte 3D, wordt meer een grote kijkdoos... Kleuren zijn erg mooi, eenmaal zelf de kleuren ingesteld zien de kleuren er erg natuurlijk uit. Voor deze prijs lijkt dit mij de beste koop die er is. Een aanrader!

Gilbert van Haasen 18-01-2015

Beste hr Spek,

Ik las uw review omdat ik ook deze beamer wilde aanschaffen. Ik zou u graag het volgende willen vragen.
Is het mogelijk met deze beamer om van een afstand van 4 meter te projecteren op een scherm van +/- 2.30 mtr? Ik zit namelijk erg vast aan deze afstand. Hoop snel van u te mogen horen.

Gilbert van Haasen.