AMD A series A4-5300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AMD A series A4-5300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

A.A.Meijer 29-09-2014
Geschreven voor: AMD A series A4-5300

Als je snelheid wil en je hebt 1000euro voor cpu tja neem je toch gewoon de nieuwe intel 8x maar als je deze cpu combi met asus moederbord 80 euro`s en wat geheugen klaar is kees voor gewoon alles ik heb zelf ook nog de a10 6800 k met een hel goede koeler en die draait incl.asus 4x 4700mhz met een temp 37graden c

Danny de Waal 16-04-2013
Geschreven voor: AMD A series A4-5300

Het grote voordeel van deze APU is de video, vergeleken met Intel's HD 4000 (Ivy Bridge) is hij net iets sneller. Het CPU gedeelte is ondanks de nieuwe trinity core niet sneller dan een Athlon dual core op dezelfde snelheid, zelfs in turbostand is de A4-5300 nog iets langzamer. Overklokbaarheid valt zwaar tegen, je kunt beter een APU met K extensie kopen.