Salora DVP1038SW - Reviews

Aantal schermen
Hoofdtelefoonaansluiting(en)

GJ Koopmans 16-06-2015 Product paar weken in bezit

2,8
Ik heb zowel de 9 inch als de 10,2 inch online besteld, het prijsverschil was nog wel de moeite om de 9 inch te overwegen maar de 10,2 inch (verschil is diagonaal 4 cm!!) kijkt nu eenmaal wat prettiger zeker als je em ook eens buiten de auto wilt gebruiken. De kwaliteit van het apparaat viel me erg tegen, het is allemaal dun plastic en van zeer goedkope materialen gemaakt. Er zitten wel handige voorzieningen op als een sd sleuf en usb maar dat is dan ook het enige. De op de site genoemde automontagesetbestaat niet, de tas kun je als zondanig beschouwen en dat oogt wel erg goedkoop in de auto.Het apparaat is verre van handig inde auto, je kunt alleen door het apparaat er helemaal uit te halen een dvd verwisselen tenzij je het apparaat niet opvouwt. Een ander nadeel is, en dat is naar mijn idee een echte tekortkoming, er zit geen accu in. Nooit bedacht dat dat wel erg handig is bij verre ritten en regelmatige stops. FF dat ding meenemen op de picknickplaats of restaurant zonder accu heeft dan geen zin. ik vind het de miskoop van de zomer, vooral vanwege de prijs/kwaliteit verhouding. Ik denk dat de productiekosten nog geen 15 dollar bedraagt er dan 99-119 voor vragen is domweg teveel en zn geld niet waard.

sekeris 05-03-2015 Product paar weken in bezit

Product is prima, heel degelijk en prima voor de kinderen. Zowel thuis als in de auto heel handig en goed in gebruik. Wat mij betreft een aanrader

review2 18-08-2014 Product half jaar in bezit

6,5
De dvd speler hangt in een tasje aan de hoofsteun. Zit niet goed vast. Daardoor is de speler 1x uit het tasje gegleden in de auto en toen was het scherm gebroken en is onbruikbaar geworden. Dit valt niet onder de garantie. Ik vind het erg duur voor 6 maanden gebruik.

DennisvanBeek 21-09-2013 Product paar dagen in bezit

Erg blij met deze dvd-speler. Het beeldscherm is groot genoeg om te genieten van dvd's als je onderweg bent. Ook het geluid is prima in orde, en via een hoofdtelefoon klinkt het nog beter. Wat ook fijn is, is dat de dvd-speler regiovrij is.
Ik heb nog geen ervaring met het gebruik van het tasje in de auto. Kortom een ideale dvd-speler voor als je lang in de auto moet zitten.

taampii 19-06-2013 Product paar dagen in bezit

Super mooi beeld en lekker groot scherm, helaas past het tasje niet aan de hoofdsteun bij ons wat wel erg jammer is!

v. sanders 10-07-2012 Product paar dagen in bezit

Mooie beeldkwaliteit, groot scherm, gebruiksgemak dik in orde, ziet er mooi uit, bijgeleverd tasje is handig. Maar wat een absurd zwak volume! Ik had gehoopt de Salora ook als CD-spelertje te kunnen gebruiken tijdens het koken, b.v., maar daar is hij volstrekt onbruikbaar voor. Je hoeft de kraan maar even open te draaien, een eitje te bakken en je hoort niets meer van de muziek. Maria Callas, waarachtig, op volste volume van Salora overstemd door het bakken van een eitje...!

Ray66 02-04-2012 Product kwartaal in bezit

Prima portable DVD-speler om mee te nemen. Gemakkelijk te gebruiken in de auto, dankzij het tasje (beeld trilt niet). Het geluid is goed, maar aan de zachte kant. Het is een lekker groot beeldscherm, met prima kleuren, geen vertragingen te zien. Je kunt van alles instellen. De tiptoetsen zijn gemakkelijk te gebruiken. Het apparaat heeft een luxe uitstraling en komt degelijk over. Ik ben er dus zeer tevreden mee.